۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۱۵۰۹۲
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

وظیفه روحانیت روشنگری در جامعه است/ ایستادگی در برابر دشمن، پیام راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که روحانیت در شکل گیری و پیروزی انقلاب نقش بسزایی بر عهده داشت، گفت: امروز در تداوم انقلاب نیز روحانیت وظایف خظیری بر دوش دارد که مهم ترین این وظایف را می توان روشنگری در جامعه عنوان کرد.
دهه فجر

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بیان داشت: ایام الله دهه فجر یادآور رشادت ها، مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

 

نعمت ولایت رمز تداوم و بقای نظام جمهوری اسلامی است

وی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی تکیه بر ولایت فقیه دارد، افزود: ولایت پذیری و ولایتمداری رمز تداوم و بقای نظام جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام ولی پور با بیان این که در دنیا انقلاب های زیادی شکل می گیرد، عنوان داشت: علت این که این انقلاب ها استمرار ندارند این است که از مدل انقلاب ما بی بهره اند.

 

وی در ادامه با اشاره به وجود حوادث، تحریم ها و فشار اقتصادی، دوران دفاع مقدس و دسیسه های گوناگون دشمن برای از پای درآوردن نظام خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه های دشمن انقلاب اسلامی ما به برکت وجود ولایت فقیه تداوم یافته است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که شروع انقلاب با حرکت روحانیت به فرمان امام خمینی(ره) شکل گرفت، افزود: مردم نیز با جان و دل فرمان امام راحل را پذیرفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت در راستای تبعیت از فرمان امام راحل برای شکل گیری انقلاب بیشترین شکنجه ها را پذیرفتند و دوران زیادی را در زندان ها به سر بردند.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به نقش اثرگذار روحانیت در شکل گیری و پیروزی انقلاب، اظهار داشت: در جامعه امروز نیز در جهت تداوم انقلاب و حفظ آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) روحانیت نقش بسزایی دارد.

 

وی با بیان این که امروز روحانیت در انجام رسالت خویش در جامعه نمره قابل قبولی دارد، افزود: حضور و پشتیبانی مردم در انجام رسالت روحانیت بسیار اثرگذار است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که پرچم انقلاب به دست امام خمینی(ره) برافراشته شد، بیان داشت: امام راحل مظهر مقاومت، ایستادگی، شهامت و شجاعت بود.

 

وی با بیان این که امروز روحانیت در پیروی از راه امام راحل و تداوم و تقویت آرمان های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، عنوان کرد: روحانیت نهادی مردمی است و به پشتوانه حضور مردم و حمایت همه جانبه مردم در جامعه به مسؤولیت خطیر خویش عمل می کند.

 

حجت الاسلام ولی پور روشنگری در جامعه را از وظایف مهم روحانیت بیان کرد و گفت: روحانیت با روشنگری و بیدارسازی مردم به ویژه نسل جوان در برابر توطئه های دشمن در راستای تداوم انقلاب نقش‌آفرینی می کند.

 

وی مردم را صاحبان اصلی نظام و انقلاب دانست و گفت: صاحبان این انقلاب امروز نیز با حفظ روحیه ایثار و مقاومت خویش جلوی دسیسه های دشمن ایستادگی می کنند.

 

پیام راهپیمایی 22 بهمن ایستادگی در برابر دسیسه های دشمن است

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که ملت ایران باحضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن پیام این حماسه عظیم و غرور آفرین را به گوش دنیا می رسانند، اظهار کرد: پیام این حضور ایستادگی در برابر دسیسه های دشمن است./9459/302/ب1

ارسال نظرات