۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۳۱۵۰۵۵
امام جمعه بستک:

مجلس نیاز به یک نماینده مدرس گونه دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بستک گفت: کاندیداهای مجلس باید مخلصانه و مسؤولانه کار کنند و اهل هیچگونه جناح بازی نباشند زیرا که مجلس نیاز به یک نماینده مدرس گونه دارد.
مجلس نیاز به یک نماینده مدرس گونه دارد

حجت الاسلام یونس قائدی امام جمعه بستک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، دفاع از مظلوم را یک فرهنگ اسلامی دانست و گفت: بعضی ها دفاع از مظلوم را سیاست خارجه می دانند اما بدانند که این دفاع نوعی فرهنگ اسلامی است.

 

امام جمعه شهرستان بستک ضمن اشاره به دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب افزود: دشمنان این نظام بدانند که تا ولایت فقیه است همه ما بسیجی وار و گوش به فرمان رهبر انقلاب، در مقابل آنان می ایستیم و آرزوی نفوذ و تداخل در امور کشور را به گور خواهند برد.

 

وی از جمله موضوعات بسیار مهم در دشمنی نرم را استفاده از پروژه نفوذ خواند و گفت: مهم این است که بدانیم و باور کنیم که دشمن در حال طراحی و برنامه ریزی در این زمینه است.

 

حجت الاسلام قائدی همچنین در سخنانی با اشاره به تخریب شورای نگهبان در چند روز اخیر گفت: کاندیداها چه تایید بشوند چه نشوند فصل الخطاب شورای نگهبان است و تصمیم گیری و حرف آخر با آنهاست.بعضی ها سعی نکنند که افکار عمومی را گمراه کنند و کار شورای نگهبان را زیر سوال ببرند.

 

وی از کاندیداها خواست که دین را در راس امور قرار دهند و افزود: کاندیدا باید ملی و مردمی باشد و درد مردم را بداند، مشکلات منطقه و حوزه انتخابیش را بشناسد و برای حل آنها برنامه و طرح داشته باشد، اهل تهدید نباشد و با تهدید شدن کم نیاورد.حرف حق را بزند و از حق دفاع کند.

 

امام جمعه بستک خطاب به کاندیداها گفت: مخلصانه و مسؤولانه کار کنید و اهل هیچگونه جناح بازی نباشید زیرا که مجلس نیاز به یک نماینده مدرس گونه دارد.

 

حجت الاسلام قائدی بیان داشت: کاندیداها منافع ملی را فدای منافع شخصی خود نکنند و منافع نظام اسلامی را در خواسته‌های خود قربانی نکنند./851/303/ب3

ارسال نظرات