۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۳۱۵۰۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

جمهوری اسلامی از مقتدرترین نظام های جهان معاصر است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در محفل انس با قرآن محفل انس با قرآن کریم ویژه دهه فجر گفت: جمهوری اسلامی یکی از مقتدرترین نظام های جهان معاصر است.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، در مراسم محفل انس با قرآن و تجلیل از قاریان و خادمین قرآن کریم استان گفت: شناساندن معارف ارزشمند قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت موضوع مهمی است که باید به آن اهتمام داشته باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که دهه فجر یک اتفاق نورانی در جهان معاصر است ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) بر اساس سیره اجداد طیبین خویش نهضت اسلامی را آغاز کردند.

 

وی با بیان این که رهبری و مردم دو محور گرانبهای انقلاب اسلامی هستند ادامه داد: حضرت امام (ره) به عنوان رهبری الهی نهضت خود را آغاز کرد و مردم هم لبیک گوی مقتدای خویش شدند و زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کردند.

 

حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس تعالیم قرآن کریم و معارف و سیره ائمه اطهار (ع) بنا نهاده شد.

 

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر قدرت ذات احدیت بر همه قدرت های دنیا پیروز شد و در عرصه های مختلف علمی فن آوری نظامی فرهنگی اقتصادی و استقلال به عنوان یکی از مقتدرترین نظام های جهان معاصر به شمار می رود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: انقلاب اسلامی نه تنها در داخل کشور که در تمام نقاط کره زمین توانست تاثیرگذار باشد و مستضعفین عالم توانستند با تاسی از آن در برابر مستکبران ایستادگی کنند.

 

وی نقش مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی را نقشی راهبردی عنوان کرد و افزود: تدابیر هوشمندانه معظم له توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

 

حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: همه باید حول محور ولایت حرکت کنیم همان طور که شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم انقلاب اسلامی کردند امروز هم هر کسی و در هر جایگاهی باید خود را سرباز ولایت بداند و هرکسی که در برابر این دژ مستحکم قرار بگیرد باید بداند که راه او راه دشمن خواهد بود و مردم در برابر او خواهند ایستاد./833/102/ب3

ارسال نظرات