۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۳۱۴۸۴۶
امام جمعه کاشمر:

مردم با گزینش آگاهانه افراد انقلابی را راهی مجلس کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کاشمر با بیان این که مردم در فضای انتخابات باید هوشیاری خود را حفظ کرده و بصیرتمندانه عمل کنند، گفت: قوه مقننه امروز نیازمند حضور عناصر میانه رو و انقلابی بوده و این مهم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و گزینش آگاهانه افراد امکان پذیر است.
انتخابات

حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه کاشمر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به گذشت 37 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پس از تاریخ ائمه اطهار(ع)، در طول تاریخ اسلام هیچ مقطعی برای مؤمنان معتقد به اسلام و اهل بیت برجسته تر از دوران انقلاب اسلامی نبوده است، همچنین عده ای دوران جوانی خویش را همراه با امام به نظام اسلامی خدمت کردند.

 


وی ادامه داد: امروز بسیاری از نسل جوان حسرت می خورند که زمان امام را درک نکرده اند، در راه انقلاب اسلامی ایران چیزی حدود 70 هزار نفر شهید شدند و شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری از افتخارات انقلاب اسلامی هستند، همچنین انقلابی را که در 37 سال پیش شکل گرفت، نظامی متفاوت در برابر سایر نظام هاست.

 


امام جمعه کاشمر با بیان این که امیدواریم یاران انقلاب در زمان ظهور امام زمان(عج) زنده باشند و این دوران را درک کنند، تصریح کرد: هنگامی که ندای امام زمان از کعبه برخیرد، عده ای همانند ابر سوی کعبه حرکت خواهند کرد، زمانی که امام خمینی در 12 بهمن 57 نیز می خواستند وارد ایران شوند حدود 12 میلیون نفر از سراسر ایران در تهران تجمع کردند و به استقبال ایشان رفتند.

 


حجت الاسلام یعقوبی با بیان این که آمریکایی هایی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون میلیاردها تومان هزینه کرده اند تا آراء انقلابی مردم را تبدیل به آراء دلخواه خود کنند، خاطرنشان کرد: آمریکا در مدت اخیر تلاش زیادی را انجام داده است تا با استفاده از برخی عناصر ضد انقلاب به اهداف شوم و توطئه انگیز خود دست پیدا کند و باید مراقب باشیم.

 


وی با بیان این که مردم در فضای انتخابات باید هوشیاری خود را حفظ کرده و بصیرتمندانه عمل کنند، تأکید کرد: قوه مقننه امروز نیازمند حضور عناصر میانه روی انقلابی بوده و این مهم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و گزینش آگاهانه افراد امکان پذیر است، همچنین امام(ره) همواره به شورای نگهبان اعلام می کردند که خودتان را سپر بلای اسلام، انقلاب و مردم کنید و کشور را به دشمنان نفروشید./864/302/ب1

ارسال نظرات