۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۳۱۴۶۴۷
کارشناس مسائل سیاسی:

بهترین راه نفوذ دشمن در نظام مردم سالاری دینی، سوء استفاده از انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی انتخابات را فرصت بسیار خوبی برای نفوذ دشمنان دانست و گفت: انتخابات یک فرصت است و ما باید از این فرصت خوب استفاده کنیم، امروز دشمن در 6 جبهه نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و علمی با ما مبارزه می کند.
پروژه نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عبدالرضا پدرام کارشناس مسائل سیاسی، شب گذشته در نشست بصیرتی با موضوع" انتخابات " در خیابان شهید کرمی اصفهان، گفت: یکی از بهترین راه های نفوذ دشمن انتخابات است، انتخابات فرصت بسیار خوبی برای نفوذ دشمنان در نظام های مردم سالاری دینی است، آمریکا می خواهد حتی یک نماینده هم که شده به مجلس ما راه پیدا کند، 290نماینده در مجلس داریم کافی است یکی از این نمایندگان نفوذی باشد تا روی سایر نمایندگان تاثیر بگذارد.

 

وی ادامه داد: علت اینکه ما باید در انتخابات شرکت کنیم این است که انتخابات یک فرصت است و باید از فرصت ها خوب استفاده کنیم، در حال حاضر دشمن در 6 جبهه با ما می جنگد، ما باید تا می توانیم روشنگری کنیم و افراد را از مقاصد و نیت های شوم دشمن آگاه کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: یکی از جبهه های دشمن جبهه نظامی است، اگر در جبهه نظامی لحظه ای غفلت کنیم باید تاوان سنگینی بپردازیم، در سوریه می بینیم که مردان را می کشند و زنان را صاحب می شوند و دخترها را می فروشند، وای به حال کسانی که دست نیاز جلوی آمریکا دراز می کنند، در سال 1789کشوری به نام آمریکا کشف شد اگر در طول این 227 سال در پرونده آمریکا جست و جو کنیم هیچ کار و نیت خیری پیدا نمی کنیم، جنایاتی که آمریکا در دنیا کرده بشریت را شرمنده کرده است.

 

پدرام بیان داشت: دومین جبهه ای که دشمن در آن با ما می جنگد، جبهه اقتصادی است، دشمنان ما را در زمینه های مختلف اقتصادی و هسته ای تحریم کردند، متاسفانه ما در جبهه اقتصادی نتوانستیم مقابله کنیم و علت آن مصرف گرایی و چشم وهم چشمی خانواده های ایرانی است، اولین کالاهایی که بعد از برجام آزاد شد نوشابه و سیگار بود  که جزء مضرترین و پرمصرف ترین کالاهای مصرفی ایرانیان است.

 

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری 5 سال متوالی سال نو را با عناوین اقتصاد مقاومتی نام گذاری کردند ولی متاسفانه توجه نکردیم، امام سجاد(ع) می فرماید: " ما همانند کشتی در حال حرکت هستیم که موج ها به طرف ما می آیند، اگر با ما باشید در امان هستید و اگر با ما نباشید غرق می شوید".

 

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: جبهه دیگری که دشمن در آن فعالیت می کند جبهه فرهنگی است، دشمن ذائقه خانواده های ایرانی را عوض کرده است، اینترنت و شبکه های اجتماعی را در نیمه های شب رایگان کرده اند تا سبک زندگی ما را عوض کنند، شب ها بیدار باشیم و روز بخوابیم، 24000 امواج ماهواره می فرستند که در ایران17000 امواج دریافت می شود که در هیچ جای دنیا این اندازه امواج ماهواره دریافت نمی شود، کاری کرده اند که صبر را از زنان و مردان ما گرفته اند.

 

پدرام گفت: جبهه علمی و سیاسی و امنیتی از موارد دیگر است که دشمن در آن ها با ما می جنگد، خوشبختانه در جبهه امنیتی تاکنون موفق بوده ایم، هر گاه یک نهضت حق طلبانه ای در دنیا مطرح شود، دشمن وقتی که می بیند آن نهضت عمومی شده برای نابودی آن مخالفت نمی کند بلکه با آن همراه می شود، مروان حکم دشمن اسلام بود ولی با نفوذ، امیرالمومنین مروان حکم شد.

 

وی تاکید کرد: آمریکا هم در دنیا همین کار را می کند و با نفوذ در کشورها به اهداف خود می رسد، نماینده نفوذی در مجلس کاری می کند که لایحه با اهمیت کنار گذاشته شود و لایحه کم اهمیت بررسی شود، دشمن در بحث برجام به شدت دنبال نفوذ است، برخی افراد می گویند اگر انتخابات برگزار نشود بهتر است، چه طور این حرف را می زنند در حالی که نظام ما نظام اسلامی و مردم سالاری دینی است./869/202/ب3

ارسال نظرات