۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۱۴۶۳۳
عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد مطرح کرد؛

ضرورت گزینش نمایندگان معتقد به گفتمان امام راحل در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این که آمریکا به دنبال دو قطبی کردن جامعه است، گفت: بدون شک باید در برابر گفتمان امام راحل، عناصر وابسته به نظام یا خنثی به مجلس ورود پیدا کنند و نباید بگذاریم تا اکثریت مجلس دست جریان مخالف نظام اسلامی بیافتد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید محمد مرتضوی عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، امشب در مسجد عمار یاسر با بیان این که درگیری آمریکا و غرب با ایران پایان پذیر نیست، اظهار کرد: بدون شک یهود و مسیحیت از دست مسلمانان راضی نمی شوند، همچنین انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سه شعار خود قرار داده که ذات آن با منافع آمریکا معارض است.


وی ادامه داد: این انقلاب بر علیه آمریکایی ها است و با پیروزی انقلاب تا کنون آمریکا ما را به رسمیت نشناخته است و هیچ ارتباط و راهی برای پذیرش نیز وجود ندارد، از همان روز اول آنها به دنبال براندازی نظام بودند و این سیاست غربی ها است، همچنین جنگ بین المللی یکی از راهبرد های امریکا برای سرکوب ما بود.


عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به فصل هفتم منشور سازمان ملل تصریح کرد: فصل هفتم منشور ملل می گوید هر دولت و ملتی که صلح جهانی را به خطر بیاندازد، همه کشور ها موظفند با عدالت محوری، مبارزه با فساد و استکبار فاصله نگرفته  و باید بکوشیم استعاره از درون روی دهد.


وی با بیان این که امروز غربی ها به دنبال نابودی گفتمان امام هستند، گفت: آمریکا به همه کشور هایی که با سیاست ان همخوانی ندارند، به انتخابات آنها به عنوان فرصت نگاه می کند؛ امروز باید به دنبال نقاطی باشیم که توانسته تا حکومت را از طریق انتخابات نابود کند، آنها کار کردند که این ملت از چه زمینه هایی لذت می برند، در سال 88 چون مردم ایران در بستر تاریخ طرفدار اهل بیت بودند و رنگ سبز را به لباس اهل بهشت، سبز انتخاب کردند.


عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این که  امریکا به دنبال دو قطبی و جنگ طلب کردن جامعه است، افزود: بدون شک هرگز نباید نیروهای انقلابی را  به عنوان تندرو از گردونه خارج کرد، همچنین اگر بصیرت سازی اتفاق نیافتد، مردم در فضایی که قدرت تحلیل ندارند و پشت صحنه را نمی بینند، رأی اشتباه می دهند.


حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که باید در برابر گفتمان امام عناصر وابسته و معتقد یا خنثی به مجلس ورود پیدا کنند، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری دو وظیفه نصب و عزل رهبر را بر عهده دارند؛ همچنین نباید بگذاریم تا اکثریت مجلس دست یک جریان مخالف نظام اسلامی بیافتد، این اتفاق در مجلس ششم اتفاق افتاد و رسما چون پروتکل الحاقی پذیرفته نشد، نامه ای مبنی بر سر کشیدن جام زهر نوشتند و امام قطعنامه را به سبب مصالح مسلمین تایید می کند.


حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که امروز برخی از کارگردانان مجلس ششم به آمریکا و اروپا پناهنده شدند، گفت: بدون شک اگر اکثریت مجلس وابسته به جریان یا جناح خنثی بیافتد، اسلام ناب محمدی نشر پیدا می کند؛ در حقیقت غربی ها به دنبال اسلام هراسی هستند و افراط و تفریط در دین کار جاهلان است، مردم نباید از هیچ انتخاباتی کنار بکشند و همه ما تکلیف شرکت در انتخابات را داریم./864/202/ب3

 

ارسال نظرات