۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۱۴۶۱۰
رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی:

مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ محمد علی فتحی رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را ایجاد بیداری اسلامی در کشور های مسلمان برشمرد.
فتحي

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد علی فتحی رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهارداشت: برای همه روشن است که انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بی نظیری در حوزه  فرهنگ، دین باوری، خودکفایی و ظلم ستیزی داشته است اما مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران ایجاد بیداری اسلامی در کشور های مسلمان است.

 

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران؛ ترویج اسلام هراسی و به‌ویژه شیعه هراسی را در رأس برنامه های خود قرارداده اند  ما نیز وظیفه داریم چهره‌ی واقعی دین اسلام  که دین عطوفت، مهربانی و برادری است رادر جهان به نمایش بگذاریم.

 

محمد علی فتحی رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی با اشاره به آیه 29 سوره مبارکه فتح «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم»، اظهارداشت: نظام سلطه همواره سرستیز با اسلام و انقلاب اسلامی ایران دارد ما نیز وظیفه داریم تا با ترویج آرمان های امام خمینی(ره)  و عمل به آیه 29 سوره فتح اتحاد با مسلمانان و ایستادگی در برابر ظالمان و ظلم ستیزی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.

 

وی تصریح کرد: تعداد شیعیان قبل از انقلاب، انگشت شمار بود که از خود نیجریه هم نبوده اند، اما در حال حاضر تعداد آنها بالغ بر 25 میلیون نفر است که در حوزه علمیه قم بیش از 120 نفر از جوانان نیجریه ای و تعدادی هم در دانشگاه تهران در حال تحصیل علوم دینی و دانشگاهی هستند و همه اینها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دیدار شیخ زکزاکی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران  رخداد.

 

محمد علی فتحی اذعان داشت: تلفیق رهبری سیاسی و مذهبی، احیا اخوت اسلامی وحدت و تقریب مذاهب، گرایش به معنویت، احیا روحیه خود باوری و ظلم ستیزی  از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

 

رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی درپایان سخنان خود  با تأکید بر این موضوع که باید برای ترویج فرهنگ انقلاب تلاش دوچندان داشت، تصریح کرد:به مدیران مدارس صدرا در تمام کشور ابلاغ شده تا در برنامه ها و جشن ها فضای خفقان، ظلم و اسلام ستیزی قبل از انقلاب را برای جوانان و دانش آموزان مدارس صدرا تبیین کنند./1325/د102/ی

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات