۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۳۱۴۵۹۴
با موضوع حجاب و عفاف؛

کارگاه آموزشی تفسیر تنزیلی در حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر تنزیلی با موضوع حجاب و عفاف ویژه خواهران طلبه و دانشجو، گفت: تاکنون ۶۷ طلبه خواهر و دانشجو در این کارگاه ثبت نام کرده اند.
حجاب و عفاف

خانم مؤذن، مسؤل واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که مرکز قرآن و حدیث کریمه(ع) یکی از مهم ترین کانون های نشر فرهنگ قرآنی و دینی در سطح کشور است که تاکنون حفاظ، مفسران، قاریان و افراد متخصص در حوزه های مختلف دینی و معارفی به جامعه تحویل داده است، گفت: این مرکز در تمامی ایام سال از میان خواهران و برادران علاقه مند در گروه های مختلف سنی در دوره های آموزشی، قرآنی و معارفی ثبت نام کرده و به کسانی که موفق به گذراندن این دوره ها می شوند گواهی پایان دوره اعطا می کند.

 

وی افزود: هدف مرکز از برگزاری این دوره ها نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در میان اقشار مختلف جامعه است و اضافه بر این دوره های مختلف مرکز به گونه ای برنامه ریزی شده که مبلغان دینی و فرهنگی می توانند بیشترین بهره برداری را از آن داشته باشند.

 

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با تأکید بر این که در سال جاری مرکز دوره های قرآنی و حدیثی زیادی را برای مخاطبان برنامه ریزی کرده است، گفت: در دوره آموزشی جاری در کنار دوره های قرآنی که برای طلاب خواهر و دانشجو تعریف شده یک دوره معارفی تحت عنوان کارگاه تفسیر تنزیلی قرآن کریم با موضوع حجاب و عفاف در حال برگزاری است.

 

خانم مؤذن ادامه داد: این دوره آموزشی از هفتم بهمن ماه به مدت چهار ماه برای خواهران برگزار خواهد شد و تاکنون 67 نفر در این دوره ثبت نام کرده اند.

 

وی تصریح کرد: در این دوره که ویژه خواهران برگزار می شود، 67 نفر از طلاب با حداقل مدرک سطح2 و دانشجویان با حداقل مدرک کارشناسی در رشته های ادبیات عرب، الهیات و معارف اسلامی حضور دارند.

 

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) ادامه داد: این دوره تفسیری در هر هفته در سه جلسه برگزار می شود که یک جلسه به صورت تئوری با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور و دو جلسه به صورت کارگاهی با حضور اساتید مؤسسه تمهید برگزار خواهد شد.

 

خانم مؤذن یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و اطلاع از دوره های مرکز می توانند با شماره 37175410 تماس بگیرند./968/ت302/ی

ارسال نظرات