۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۳۱۴۵۵۷
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

راهپیمایی 22 بهمن در 46 نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در 46 نقطه این استان برگزار می شود.
حجت الاسلام سالاري- ستاد گراميداشت دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، از برگزاری مراسم راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن در 46 نقطه خراسان شمالی شامل مرکز استان، مراکز شهرستان‌ها و مراکز بخش‌ها و دهستان ها خبر داد و یادآور شد: این درحالی است که پارسال مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در 42 نقطه از سطح استان برگزار شده بود.

 

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال کیفیت و کمیت حضور و مشارکت مردم در برنامه های گرامیداشت این ایام به نسبت سال پیش افزایش چشمگیری یافته است، اظهار کرد: با وجود اینکه خراسان شمالی از نظر وسعت و جمعیت از بسیاری از استان های کشور کوچک‌تر و کم‌تر است اما از نظر مشارکت‌های مردمی در عرصه های انقلابی و ملی نظیر مراسم دهه فجر و انتخابات از میانگین کشوری بالاتر بوده و در زمره استان‌های برتر کشور قرار دارد.

 

حجت الاسلام سالاری با یادآوری اینکه در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سال گذشته در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی بیش از 100 هزار نفر جمعیت حضور داشتند، افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در مراسم 22 بهمن پارسال بیش از 65 درصد مردم بجنورد حضور داشتند که امید می رود این مشارکت امسال از این میزان نیز بالاتر رود.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در بجنورد، روز پنج شنبه از ساعت 9 صبح و از محل میدان شهید بهشتی آغاز شده و تا میدان حضرت قائم(عج)( بازرگانی سابق) ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه امسال در مسیر برنامه راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن در بجنورد تغییر اندکی ایجاد شده است، افزود: برخلاف سال های گذشته که مصلای امام خمینی(ره) محل پایانی مراسم راهپیمایی بود امسال میدان حضرت قائم(ع) پایان بخش راهپیمایی و تظاهرات یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی خواهد بود.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری پرشورتر، بانشاط‌تر و باکیفیت‌تر برنامه های گرامیداشت یوم الله 22 بهمن در خراسان شمالی، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز پیش تر تأکید کرده بودند سعی می شود مراسم گرامیداشت دهه فجر با شادمانی و نشاط بیشتری برگزار شود.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: تلاش می شود برنامه های دهه فجر امسال با محوریت وحدت و همدلی بیشتر مردم و در راستای زمینه سازی به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شود.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه هایی نظیر «10 شب، 10 مسجد» از مسؤولان خواست تا در برنامه های گرامیداشت دهه فجر پای به پای مردم حضور فعالی داشته باشند و از سایر اقشار جامعه عقب نمانند.

 

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی با اشاره به پیش بینی برنامه‌های ویژه به منظور گرامیداشت یوم الله 22 بهمن در مرکز استان، اظهار کرد: سخنرانی، اجرای سرود هماهنگ از سوی 1357 نفر از دانش آموزان، انجام حرکات نمایشی توسط تیم های ورزشی، برپایی چادر عشایری، به پرواز درآمدن هزار بادکنک بر فراز آسمان شهر و سایر موارد برخی از برنامه‌هایی است که در روز بیست و دوم بهمن ماه در بجنورد برگزار می شود./9314/202/ب3

ارسال نظرات