۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۱۴۵۵۵
امام جمعه سابق لندن مطرح کرد؛

ضرورت چند زبانه بودن طلاب برای تبلیغ دین به جهان اسلام

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سابق لندن با بیان این که تبلیغ تشیع را باید آزاد کرد، گفت: تا زمانی که مبلغ زبان نیاموزد، تبلیغ دین ممکن نیست، همچنین بر اساس بیان علما زبان آموزی برای مبلغ واجب کفایی بوده و شیخ زکزاکی توانست با توکل بر خداوند متعال 25 میلیون نفر را شیعه کند.
مسلمانان آمريکا در حال تبليغ دين اسلام و معرفي پيامبر اکرم (ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام کاظمی پور امام جمعه سابق لندن، ظهر امروز در مدرسه علمیه عالی نواب، با بیان این که اگر می خواهید تا در اروپا بین مسیحیت تبلیغ کنید باید با تورات و انجیل کار کنید و اطلاعات وسیعی داشته باشید، اظهار کرد: در غرب شخصی  به نام احمد دیدت در طول عمر خود، پنجاه هزار مسیحی را مسلمان کرد و در حمایت از تشیع گام بر می داشت.


وی ادامه داد: در حقیقت او  18 کتاب مختصر و نافع را تالیف کرده است، خداوند متعال در کتاب الهی خود اعلام کرد پس از موسی پیامبری خواهد آمد که هر کلام او مطابق وحی پرودگار است و او  حضرت عیسی(ع) است.


امام جمعه سابق لندن با بیان این که ما چند دلیل قانع کننده بر این ادعا داریم، تصریح کرد: ولادت حضرت عیسی(ع) با معجزه بوده و پدر ندارد، حضرت عیسی(ع) هیچ گاه همسری برنگزید، دلیل دیگر این که در انجیل آمده است که هرگز هیچ یک از پیامبران برای تغییر شریعت موسی(ع) نیامدند، همچنین پیامبری که شریعت را آورده است، مورد قبول بوده و در تاروت و انجیل آمده است که حضرت موسی(ع) یک برادر به نام حضرت هارون دارد.


حجت الاسلام کاظمی پور با بیان این که روایت همانا تو برای من به منزله هارون برای موسی هستی، نشان گر همین ادعا است، خاطر نشان کرد: امروز برخی از آیات مربوط به پیامبر عظیم شان اسلام(ص) و دیگر امامان را تحریف می کنند اما  آیات متعلق به پیامبر(ص) انکار شدنی نیستند، گفت: این حکمت خداوند متعال است که هیچ مسیحی نمی تواند آن را انکار کند و امروز بالغ بر 80 آیه راجع به امام زمان داریم که قابل انکار نیستند.


وی با بیان این که حضرت عیسی(ع) فرستاده خداوند متعال است، تاکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ ما برای تبلیغ دین اسلام به سراسر دنیا این است که زبان نمی دانیم و با زبان می توانیم بشر را دعوت به دین کنیم، وهابیان زبان آموخته اند و در دنیا ده میلیون مبلغ حضور دارند.


امام جمعه سابق لندن با بیان این که امروز در دنیا بالغ بر پنج میلیون مبلغ پاکستانی وجود دارد که روحانی نیستند، اظهار کرد: این مبلغین مردم عادی دوره دیده هستند و عقیده دارند یک ماه از عمر هر کس باید برای تبلیغ دین اسلام باشد، وهابیت امروز رشد کرده و آنها ده میلیون مبلغ دارند و سفیر و سرهنگ کشور شان نیز مبلغ هستند.


حجت الاسلام کاظمی پور با بیان این که امروزه مدافعان سوریه در مسجد و یا هر شرایطی استراحت می کنند، تصریح کرد: امروز پنجاه هزار وهابی وجود دارند و باید بدانیم که شیعه کردن ساده و راحت تر از هر چیزی است زیرا که  آنها به دنبال حق و حقیقت هستند، در فضای مجازی بالغ بر صد هزار نفر مسلمانان تازه ایمان آورده را پیدا می کنید که روز به روز بر جمعیت آنها افزوده می شود.


وی افزود: برخی ها پنج سال در مدرسه وهابیت تحصیل می کنند، پس باید مراقب باشیم که یک فرقه خطرناک مسلمانان را تهدید می کند، غربی ها مردم را از مسلمان شدن این اندازه ترسانیده اند که واهمه دارند تا با شیعه صحبت کنند، امروز وهابی 5 ساله زحمت می کشد تا عربی و قرآن بیاموزد و اگر شما تنها انگلیسی یاد بگیرید، به آنها درس می دهید.


امام جمعه سابق لندن با بیان این که اسلام درست و پاک تشیع است، تصریح کرد:  تبلیغ تشیع را باید آزاد کرد، همچنین تا زبان نیاموزید تبلیغ ممکن نیست و بر اساس بیان علما زبان آموزی برای مبلغ واجب کفایی است، مردم تشنه اند و شیخ زکزاکی 25 میلیون نفر را شیعه کرد، امروز در دنیا شخصیت ها و پروفسور های بزرگ شیعه شده اند.


حجت الاسلام کاظمی پور با بیان این که همه امامان تشیع در راستای مبارزه با ظلم و استکبار شهید شدند، تاکید کرد: اگر رسانه های امروز دنیا روی اسلام کار کنند، نتیجه ای غیر قابل باور ایجاد می شود زیرا که امروز معنویت گرایی موج می زند و همه تشنه اند، عده ای تلاش می کنند تا با بها دادن از یهودیان اسلام بیاموزند و نباید فرصت تبلیغ را از دست داد./864/202/ب3

 

ارسال نظرات