۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۳۱۴۴۲۹
سردار سپهر:

قدرت نظامی ایران شاخ آمریکا را شکسته است/ باور دوستی با آمریکا مرگ انقلاب را همراه خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده حوزه نماینده ولی فقیه کل سپاه گفت: حدود 200 سال از حضور آمریکا در خلیج فارس و 350 سال از حضور انگلیس در خلیج فارس می گذرد اما با پیروزی انقلاب چندین بار نیروهای متجاوز انگلیس و آمریکا از قدرت نظامی ایران تودهنی خورده اند که نمونه بارز آن حماسه چندی قبل و دستگیری نظامیان آمریکایی بود.
شکست آمريکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده حوزه نماینده ولی فقیه کل سپاه شب گذشته در مراسم نشست بصیرتی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، ابراز داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ ایران است.

 

وی در ادامه افزود: پنج گام مهم در پیش روی مردم ایران است که عبارت اند از پیروزی انقلاب، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی یعنی ماموریت بسترسازی برای تشکیل حکومت امام زمان(عج) در جهان.

 

شعار مبارزه با ادیان از سوی غرب

سردار سپهر با اشاره به سابقه غرب در برخورد با دین ابراز داشت: غرب با شعار دین افیون توده ها است سه قرن بر دین تاختند و گفتند که دین نباید در سرنوشت بشریت تأثیرگذار باشد.

 

وی ادامه داد: اما در این میان امام خمینی با حضور خود در عرصه بین المللی و بدون داشتن هرگونه قدرت مالی و نظامی نهضتی عظیم را به راه انداخت و نشان داد که دین برای همه نیازمندی های بشریت در قرن بیستم حرف و مبنا دارد.

 

معاون هماهنگ کننده حوزه نماینده ولی فقیه کل سپاه پاسداران با اشاره به خدعه های شیطان بزرگ علیه ایران اسلامی یادآور شد: آمریکا از هر نوع امکانی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرد اما هیچ گاه موفق نشد و از این پس نیز از هیچ حیله ای برای ضربه زدن به انقلاب فروگذار نخواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در حوزه نرم افزاریی در حال تأثیرگذاری بر جهان است و بی جهت نیست که امام خمینی فرمود که انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت الله است.

 

قدرت نظامی ایران شاخ ابرقدرت دنیا را شکست

سردار سپهر افزود: در حدود 200 سال از حضور امریکا در خلیج فارس و 350 سال از حضور انگلیس در خلیج فارس می گذرد اما با پیروزی انقلاب چندین بار نیروهای متجاوز انگلیس و آمریکا از قدرت و نظامی ایران تودهنی خورده اند که مونه بارز آن حماسه چندی قبل و دستگیری نظامیان آمریکایی بود.

 

وی با اشاره به انقلاب های جهان یادآور شد: همه انقلاب های دنیا دوران ساز بوده اند اما انقلاب اسلامی ایران تمدن ساز بوده است برای مثال می توان به انقلاب فرانسه اشاره کرد که در حدود 100 سال به طول انجامید و بیش از 100 میلیون نفر نیز کشته شدند.

 

معاون هماهنگ کننده حوزه نماینده ولی فقیه کل سپاه پاسداران با اشاره به خاطره ای از سردار شهید حسین همدانی گفت: این شهید بزرگوار با یکی از فرماندهان سوری صحبت کرده بود و او به ایشان گفته بود که دلیل پا بر جا ماندن انقلاب اسلامی و مصون ماندن آن وجود مساد و روحانیت است و باید دانست که همه این اموری که برای اقتدار نظام اسلامی صورت می گیرد؛ تولید قدرت برای امام زمان(عج) می کند.

 

شکست آمریکا در حمله به کشورهای مسلمان

وی بیداری اسلامی و بیداری ادیان در جهان اشاره کرد و افزود: ساموئل هالتینگ تون نظریه برخوردتمدن ها را با اشاره به دست یافتن اسلام به تمدن جهانی ارائه کرد و آمریکا طی یک سناریوی مشخص ابتدا با حمله نظامی و تحریم سپس با تهاجم فرهنگی با ایران وارد جنگ شد اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرگاه امرکا با کشوری اسلامی وارد جنگ شده است شکست خورد است.

 

سردار سپهر افزود: آمرکا پس از شکست در نظریه برخورد تمدن ها به برخورد درون تمدنی روی آورد که تکفیری ها و سلفی ها زاییده همین تفکر در جهان هستند که به برکت بیداری مردم و استقامت و هسته های نیرومند مقاومت در منطقه زمین گیر شده اند.

 

وی درباره عوامل ابقای انقلاب اسلامی گفت: تعمیق باورهای دینی مردم از عوامل ابقای انقلاب است که دشمن تمام توان خود را برای سرکوب کردن این عامل به کار گرفته است چنان که اوباما تصمیم به مذاکره را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران گرفته است.

 

هشدار درباره تغییر باورهای مردم

معاون هماهنگ کننده حوزه نماینده ولی فقیه کل سپاه پاسداران به عامل دوم در ابقای انقلاب اشاره کرد و گفت: هشدار درباره تغییر رفتار مردم امری است که خداوند در قرآن نسبت به آن هشدار داده است.

 

وی به عاملی دیگردرابقای انقلاب اشاره کرد گفت: ضرورت اتحاد و همدلی در میان مسؤولان امری مهم است و همه باید موضعی مناسب و یکصدا داشته باشند چرا که خداوند در قرآن می فرماید راز خواری و ذلت مردم در اختلاف است.

 

معاون هماهنگ کننده حوزه نماینده ولی فقیه کل سپاه پاسداران ابراز داشت: پرهیز از دوستی و ازتباط با دشمن از دیگر عوامل ابقای انقلاب اسلامی است چرا که اگر باور کنیم آمریکا دوست ملت ایران است آن روز روز مرگ انقلاب اسلامی است.

 

سردار سپهر خاطرنشان کرد: آمریکا فعالیت هایی را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده است که از آن میان می توان به آمزش دانشجویان در آمریکا، توسعه فساد و فحشا در کشور و نفوذ در حوزه های علمیه شیعه و اهل سنت اشاره کرد که شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی زاییده این نفوذ است.

 

دوستی با آمریکا آغاز زوال انقلاب است

وی با اشاره به اهمیت توان دفاعی گفت: اگر نظام اسلامی قدرت دفاعی نداشته باشد هر آینه در معرض نابودی است چون با کم کردن توان دفاعی امریکا دست از دشمنی با ما برنخواهد داشت کیسینجر می گوید دوستی با آمرکا خطرناک است اما دشمنی با آمریکا مرگ آفرین است.

 

معاون هماهنگ کننده حوزه نماینده ولی فقیه کل سپاه پاسداران ادامه داد: در صاحبه ای که فضلی پور با گورباچف انجام داد سوالی مطرح کرد که چه زمان شما مطمئنشدید که شوروی در حال فروپاشی است و آمریکا بر شما چیره شده است و وی با تأملی پاسخ داد که زمانی فروپاشی شوروی برایم مسجل شد که صف 7 کیلومتری مک دونالد آمرکا را در نزدیکی ساختمان ریاست جمهوری مشاهده کردم اما در حال حاضر رستوران های کی اف سی در قلب تهران آزادانه در حال فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات گفت: رفتارهای آمریکا در قبال ایران در آستانه انتخابات در دو دسته خلاصه می شود اول آنکه آمرکا به دنبال بی ثبات سازی و دو قطبی کردن جامعه و دوم نفوذ در همه اقشار جامعه است./979/202/ب1

ارسال نظرات