۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۳۱۴۳۷۹
مدیر حوزه علمیه سنقر:

انقلاب اسلامی بر پایه معنویت، ایمان و عشق به ولایت فقیه استوار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سنقر انقلاب اسلامی را مبتنی بر انقلاب توحیدی و عاشورایی دانست و گفت: انقلاب اسلامی بر پایه معنویت، ایمان و عشق به ولایت فقیه استوار است و این انقلاب ثمره ایمان، شجاعت و معنویت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب است.
مدير حوزه علميه سنقر

حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، انقلاب اسلامی را مبتنی بر انقلاب توحیدی و عاشورایی دانست و عنوان داشت: انقلاب اسلامی بر پایه معنویت، ایمان و عشق به ولایت فقیه استوار است.


مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با اشاره به مکتب امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام خمینی(ره) بزرگمرد انقلاب که با تأسی از مکتب سیدالهشدا(ع) و قیام عاشورایی، انقلاب اسلامی را شکل داد و فرامین الهی را در جامعه پیاده کرد.


وی بینش عمیق توحیدی بنیانگذار انقلاب اسلامی را سبب بیداری و بصیرت مردم دانست و خاطرنشان کرد: ثمره بصیرت، ایمان، شجاعت و معنویت امام خمینی(ره)، انقلابی با عظمت است که پس از گذشت 37 سال، با اقتدار و صلابت در برابر دشمنان از مرز و بوم خود صیانت می‌کند.


حجت الاسلام بنی عامریان با تشریح برنامه‌های حوزه علمیه شهرستان سنقر بیان داشت: دیدار با خانواده شهدای انقلاب و تجدید میثاق با شهدا و آرامان های امام راحل با حضور در منازل شهدای انقلاب از برنامه های حوزه علمیه شهرستان سنقر است.


مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر از برگزاری محافل انس با قرآن کریم خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های طلاب مهذب انس و پیوندی عمیق با قرآن کریم است لذا در این راستا با برگزاری محافل انس با قرآن فضای مدارس علمیه معنوی و قرآنی خواهد شد.


استاد حوزه علمیه یادآور شد: اعزام مبلغان و روحانیان به مناطق محروم و برپایی نماز جماعت، حضور گسترده در مساجد، آشناسازی مردم با مکتب امام خمینی(ره) برنامه‌های دیگر حوزه علمیه سنقر را تشکیل می‌دهد.


حجت الاسلام بنی عامریان در پایان رقابت طلاب در رشته های ورزشی را از برنامه های دهه فجر دانست و ابراز داشت: طلاب حوزه علمیه سنقر در مسابقات ورزشی در راستای حفظ آمادگی جسمانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت./857/302/ب2

ارسال نظرات