۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۳۱۴۲۹۵
امام جمعه شبستر:

عدالت محور اصلی عملکرد مسؤولان اجرایی و نظارتی باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه عدالت باید محور اصلی عملکرد مسؤولان اجرایی و نظارتی باشد چرا که ملت همیشه با عملی شدن عدالت خوشحال هستند، گفت: کاندیداها و طرفداران شان نیز باید در تبلیغات انتخاباتی، عدالت را در نظر داشته باشند
حجت الاسلام علي محمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی محمدزاده، پیش از ظهر امروز در جمع مسؤولان اداری شهرستان شبستر، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: عمل به اصول اسلام وظیفه اصلی مسؤولان است و باید با عمل به احکام اسلام نمودی از دین اسلام را به نمایش گذارند تا ملت شیوه اسلامی بودن را در ادارات به صورت عملی مشاهده کنند.


وی با اشاره به تشکیل اجلاس نماز در سراسر کشور، افزود: همچنان که مقام معظم رهبری نیز بر اهمیت دادن به جایگاه نماز تأکید کرده‌اند، فکر و ذکر همه باید نماز باشد، چرا که این فریضه واجب در رأس اسلام قرار دارد.


امام‌ جمعه شبستر با تقدیر از مسؤولان شهرستان شبستر که به امر نماز و رونق آن توجه دارند، افزود: نماز وسیله آرامش، امنیت و پیشرفت جامعه بشری است و برای افزایش اعتقاد، اعتماد و کاهش جرائم در جامعه، باید به نماز توجه کنیم.


وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: راهپیمایی 22بهمن امسال نسبت به سال های گذشته مهم است و با توجه به تحولات منطقه راهپیمایی 22 بهمن امسال باید باشکوه تر برگزار شود.


عضو شورای استانی حوزه علمیه با بیان اینکه با برجام  عظمت و عزت انقلاب اسلامی را به دنیا نشان داده شد، افزود: مقاومت و حضور مردم و رهبری عالی مقام معظم رهبری موجب شد دنیا حق نظام جمهوری اسلامی را باور کند.


وی ادامه داد: دولت و مجلس باید دقت کنند که مبادا حضور کشورهای مختلف در عرصه اقتصادی کشورمان موجب عملی نشدن اقتصاد مقاومتی شود که در این صورت اقتصاد کشور تحت تأثیر واردات قرار می گیرد و برجام نامبارک می شود.


امام جمعه شبستر تصریح کرد: باید تلاش کنیم که روند چرخه‌های اقتصاد کشور توان بالایی داشته باشد و با حل ضعف اقتصاد در جامعه ملت اثر برجام را در سفره‌هایشان مشاهده کنند.


وی با اشاره به انتخابات 7 اسفند ماه سال جاری، گفت: عدالت باید محور اصلی عملکرد مسؤولان اجرایی و نظارتی باشد چرا که ملت همیشه با عملی شدن عدالت خوشحال هستند، کاندیداها و طرفداران شان نیز باید در تبلیغات انتخاباتی ،عدالت را در نظر داشته باشند./854/203/ب2

ارسال نظرات