۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۳۱۴۲۱۷

چهارمین کاندیدای مجلس خبرگان در استان همدان معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حبیب شعبانی چهارمین نماینده خبرگان است که روز گذشته از سوی شورای نگهبان برای حضور در عرصه انتخابات استان همدان معرفی شد.
انتخابات  مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی چهارمین کاندیدای حضور در مجلس خبرگان در استان همدان است که روز گذشته صلاحیت چهارمین نامزد انتخابات شورای نگهبان از سوی شورای نگهبان اعلام شد.

 

گفتنی است که ایشان از طلاب برجسته و نمونه استان است که در دور اول اعلام صلاحیت ها به اشتباه حوزه انتخابیه ایشان استان قم معرفی شده بود ولی روز گذشته با بازبینی مستندات حوزه انتخابیه این کاندیدا استان همدان معرفی شد.

 

لازم به ذکر است آیت الله طه محمدی، حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی، حجت الاسلام و المسلمین رازینی و حجت الاسلام حبیب الله شعبانی چهار نامزد حضور در مجلس خبرگان هستند که در انتخابات اسفند ماه دو نفر از آن‌ها جواز حضور در مجلس خبرگان را به نمایندگی از مردم استان پیدا می کنند.

 

گفتنی است که از میان داوطلبان حضور در خبرگان استان همدان، چهار نفر انصراف خود را از ادامه حضور اعلام کرده اند و 7 نفر دیگر نیز رد صلاحیت شده اند./979/203/ب3

ارسال نظرات