۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۳۱۴۲۱۶
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

رمز ابقای جامعه اسلامی حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه استان همدان گفت: چیزی که صلابت را در ابقای جامعه اسلامی حفظ می کند حضور پر شور مردم در انتخابات و راهپیمایی ها علیه نظام سلطه گر جهانی است.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان شب گذشته در مسجد المهدی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ابراز داشت: پیروزی اسلام بر کفر نعمت بزرگی است که خداوند نصیب مردم ایران و کرد و در آن ملت ایران توانست حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را منقطع کند.

 

وی با اشاره به آغاز حرکت انقلاب اسلامی از سال 42 گفت: 15 خرداد سال 42 نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که در سال 57 با ورود امام خمینی به میهن اسلامی این نعمت کامل شد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: بختیار در زمان ورود امام به کشور گفته بود که ما نمی توانیم سلامت جان امام را در کشور تضمین کنیم و امام در جواب فرمودند که در هر حال ما به احدی الحسنیین نائل می شویم یعنی یا شهید می شویم یا اینکه دست ظالم را از کشور کوتاه می کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به حضور مردم و شهامت و شهادت آنان در به ثمر رسیدن انقلاب افزود: دعای مردم و حضور آنان در کنار خون شهدا سبب پیروزی انقلاب بود و بر همین اساس امام در بدو ورود خود به کشور در گلزار شهدا حضور یافت.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی با اشاره به دوران پیامبر گرامی اسلام(ص) در آغاز بعثت خود گفت: در آغاز تبلیغ پیامبر نیز مشکلات فراوانی بر سر راه ایشان وجود داشت تا جایی که نقشه قتل پیامبر را کشیدند ولی خداوند به پیامبر(ص) دستور استقامت داد واین رمز پیروزی بر کفار بود.

 

وی ادامه داد: چیزی که در ایران سبب پیروزی انقلاب بود استقامت و پایداری در دفاع از ارزش ها بود همان گونه که پیامبر به آن امر شده بود.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان گفت: چیزی که صلابت را در ابقای جامعه اسلامی حفظ می کند حضور پر شور مردم در انتخابات و راهپیمایی ها علیه نظام سلطه گر جهانی است.

 

وی افزود: دشمن در عرصه انتخابات حضور مردم را با ذره بین رصد می کند و چیزی که نفوذ دشمن را خنثی و نقشه های آنان را بر ملا می کند حضور مردم در صحنه است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: همان گونه که امام فرمود مساجد سنگر است و مساجد را پر کنید؛ امروز حضور در صحنه انتخابات سنگر مقاومت دربرابر دشمن است و مردمنباید به خاطر وعده ای کذب برخی نمایندگان در اصل اسلامی بودن نظام شک کنند چرا که پس از امام راحل سکان کشتی نظام اسلامی به دستان رهبری فهیم و بادرایت و بصیر است که کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود خواهد رساند./979/202/ب1

ارسال نظرات