۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۳۱۴۱۹۹
کارشناس مسائل سیاسی:

تئوری نفوذ از مهم‌ترین راهبردهای دشمن برای غلبه بر ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با بیان این که تئوری نفوذ از مهم‌ترین راهبردهای دشمن برای غلبه بر ملت ایران است، گفت: دلیل این که دشمن به دنبل نفوذ در ارکان تصمیم گیری نظام است،رسیدن به منافع خود و هم پیمانانش بوده و برای این که بتواند به این هدف برسد از هیچ کاری فروگذار نخواهد کرد.
پروژه نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد جواد نوروزی، استاد حوزه علمیه قم شامگاه امروز در برنامه ایران سربلند از رادیو معارف با اشاره به این که دشمن پس از انقلاب وقتی نتوانست از طریق جنگ سخت انقلاب و ملت ایران را به زانو درآورد به فکر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم افتاد، گفت: تئوری نفوذ یکی از مهم ترین راهبردهایی است که دشمن در ادامه جنگ نرم فرهنگی برای غلبه بر ملت ایران به اجرا درآورده است.

 

وی افزود: در سال جاری گفت‌و های دولت با 1+5 و وقایع برجام و پسا برجام موجب شد که دشمن به رخنه کردن در ارکان تصمیم گیری نظام امیدوار شود و برای این که بتواند به هدف خود جامعه عمل بپوشاند سعی کرده از طریق گروه های هم پیمان با خود و شبکه های ماهواره ای و تبلیغی که در اختیار دارد ذهن مردم را به طرف نامزدهای مورد نظر خود جذب کند.

 

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: دلیل این که دشمن به دنبل نفوذ در ارکان تصمیم گیری نظام است، سیدن به منافع خود و هم پیمانانش بوده و برای این که بتواند به این هدف برسد از هیچ کاری فروگذار نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام نوروزی با تأکید بر این که در حال حاضر با توجه به تلاش دشمن برای نفوذ در ارکان نظام، حضور حدااکثری مردم در انتخابات نفس تازه ای به انقلاب می دهد، ادامه داد: اگر مردم آٰرای خود را به دقت در درون صندوق‌ا جای دهند آرای آنها به مثابه سربازانی خواهد بود که با نفوذ دشمن مقابله خواهد کرد.

 

وی افزود: در حال حاضر همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند مردم باید با انتخاب افراد انقلابی و پایبند به ارزش های اسلام دوام انقلاب را تضمین کنند زیرا هر رایی که بدون شناخت دقیق به صندوق انداخته شود مانند سربازی در سپاه دشمن عمل خواهد کرد به همین دلیل انتخاب نامزدهای اصلح از اوجب واجبات دینی بر امت اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: آگاه سازی مردم یکی از مهم ترین راهبردها برای مقابله با نفوذ دشمن است بنابراین تا جایی که می توانیم در این شرایط حساس باید به آگاهی دهی به مردم اقدام کنیم./968/202/ب2

ارسال نظرات