۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۳۱۴۰۹۳
امام جمعه فریمان:

دشمن با نفوذ افراد ناصالح در نظام، به دنبال تغییر اهداف انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فریمان با اشاره به نفوذ موریانه ای دشمن در انتخابات آینده، گفت: توطئه و تاکتیک جدید دشمن، وارد کردن افراد ناصالح و نا کارآمد در مسؤولیت های نظام است تا با استفاده از نفوذ آن ها، دشمن بتواند نظام اسلامی و انقلاب را استحاله کند و هدف انقلاب را تغییر دهند.
امام جمعه فريمان

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری، امام جمعه فریمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، انتخابات را به عنوان یک نظام سیاسی اسلام دانست و اظهار کرد: نظام سیاسی در تاریخ اسلام  از دوران پیامبر(ص) و دولت نبوی تا به امروز وجود داشته و تا زمان دولت مهدوی نیز ادامه دارد و مردم در تمامی آن ها نقش اساسی دارند.

 

وی افزود: همان گونه که در غدیر همگی با امام علی(ع) بیعت کردند در دولت مهدوی نیز مردم نقش مؤثری در انتخابات دارند چرا که زمان ظهور حضرت حجت(عج) کابینه مهدوی از بین مردم انتخاب می شوند بنابراین امروز نیز این مردم هستند که باید مسؤولان خود را برگزینند و بر کرسی های مسؤولیت و اداره امور کشور قرار دهند. 

 

امام جمعه فریمان در ادمه خاطرنشان کرد: مردم همواره در انتخابات نقش آفرینی کرده اند و این حضور به عنوان نظام سیاسی اسلام در تشکیل حکومت ها و برانگیختن مسؤولان برای مسؤولیت ها مورد تأکید و سفارش در قرآن و مبانی دینی بوده است.

 

دشمن می خواهد، هدف انقلاب را تغییر دهد

حجت الاسلام طباطبایی اشکذری با اشاره به برنامه ریزی های دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نخستین توطئه دشمن درخصوص اصل انتخابات بود و این که انتخابات در ایران برگزار نشود یا در آن شبهه ایجاد کند و یا این که سبب انکار مردم سالاری شوند ولی پس از آن که نتوانستند مانع برگزاری انتخابات شوند، تصمیم گرفتند از حضور پرشور مردم ممانعت کرده و این حضور باشکوه را کم رنگ کنند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: سومین نقشه دشمن جلوگیری از ورود افراد صالح و شایسته در امور حکومتی و مسؤولیت ها است اما حضور حداکثری ملت ایران در انتخاباتی که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده، همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است.

 

امام جمعه فریمان با اشاره به نقشه چهارم دشمن در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان و شورای اسلامی،  اظهار کرد: توطئه و تاکتیک جدید دشمن، وارد کردن افراد ناصالح و نا کارآمد در مسؤولیت های نظام است تا با استفاده از نفوذ آن ها، دشمن بتواند نظام اسلامی و انقلاب را استحاله کند و نیز شعارهای انقلاب را کاهش دهد، درواقع آنان می خواهند هدف انقلاب را تغییر دهند.

 

نفوذ موریانه ای دشمن در انتخابات

حجت الاسلام طباطبایی اشکذری با اشاره به تشبیه رهبری درخصوص نفوذ دشمن به موریانه که از درون و بنیان منجر به خرابی می شود، خاطرنشان کرد: دشمن در انتخابات پیش رو می خواهد همچون موریانه عمل کند بنابراین ملت ایران، مسؤولان، فعالان سیاسی و احزاب مختلف باید به قانون در حوزه اجرا( وزارت کشور) و در حوزه نظارت(شورای نگهبان) احترام بگذارند و اجازه دهند تا انتخابات در مجرای قانونی صورت پذیرد که زمینه نفوذ دشمن فراهم نشود.

 

وی قانون را رعایت حق ملت، حق قانون اساسی و حق نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: باید اجازه داد تا مراجع قانونی وظیفه خود را انجام دهند که چیزی خلاف قانون به مردم تحمیل نشود بلکه باید مردم را به انتخاب آگاهانه تشویق کرد تا مردم خود انتخاب کنند، نه این که با ارائه تحلیل و قضاوت، افکار عمومی را منحرف کنیم./844/302/ب1

ارسال نظرات