۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۱۴۰۷۶
آیت الله مهمان نواز:

نامزدهای انتخابات در تبلیغات خود حرمت‌ها را حفظ کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر قانون‌گرایی و قانون‌مداری در کل روند انتخابات، از نامزدهای رقابت در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواست تا در تبلیغات خود، حرمت‌ها را حفظ کنند.
آيت الله مهمان نواز- ديدار با اعضاي ستاد دهه فجر خراسان شمالي  آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر استان که به مناسبت دوازدهم بهمن ماه، سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور و آغاز ایام الله دهه فجر برگزار شد، بر برگزاری پرشور و شعور مراسم این دهه تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه بیست و دوم بهمن ماه و روز پیروزی انقلاب اسلامی روز عزای دشمنان اسلام است، افزود: این روز برای مردم ایران پرجاذبه و به یادماندنی است چرا که در چنین روزی بساط حکومت ظلم و جور ستم شاهی را در هم پیچیدند.

 

آیت الله مهمان نواز با اشاره به اینکه ورود امام خمینی(ره) به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، جهان را تحت تأثیر خود قرار داد، اضافه کرد: بیست و دوم بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزون بر اینکه نقطه عطفی در تاریخ ایران است فصل جدیدی را نیز پیش روی ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان گشود.

 

وی با تأکید بر گرامیداشت این مناسبت مهم، اظهار کرد: باید در دهه فجر امسال نیز همانند سال های گذشته مردم و مسؤولان در کنار یکدیگر در برنامه‌های مختلف شرکت کرده و با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت کنند.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان اینکه حضور مردم در مراسم و راهپیمایی ایام الله دهه فجر اعلام وفاداری به نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم با این حضور در صحنه نشان می دهند که همچنان به پای آرمان‌های اصیل انقلاب ایستاده و توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نتوانسته آنها را از حرکت در این مسیر اسلامی بازدارد.

 

وی با اشاره به اینکه در جریان پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی، به همت امام خمینی(ره) و همراهی و همگامی مردم افکار و اندیشه‌های شیطانی از کشور ما رخت بربست، افزود: اکنون نیز همه ما وظیفه داریم پاسدار زحمات امام راحل و نیروهای انقلابی بوده و با حفظ بیداری اسلامی موجود در جامعه، مانع از بازگشت افکار پلید و شیطانی به کشور باشیم.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان اینکه یکی از مصادیق ورود افکار شیطانی به کشور، پروژه نفوذ دشمنان است، اضافه کرد: با پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی، ملت ایران، آمریکا و استکبار جهانی را از دروازه مملکت خارج کردند اما اکنون دشمن تلاش می کند از پنجره وارد شده و اوضاع کشور و نظام را به نفع خود تغییر دهد به همین دلیل نیز همه باید هوشیار باشند.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: با توجه به اوضاع حاکم بر جهان و وجود دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام اسلامی، همه ما وظیفه داریم به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنیم.

 

وی با بیان اینکه باید مشارکت ما در انتخابات حداکثری بوده و در انتخاب افراد نیز دقت کنیم، تصریح کرد: باید افرادی همسو با اسلام و به دور از هوا و هوس‌های فردی و حزبی را به عنوان نماینده خود راهی مجلس کنیم که درد مردم را دوا کرده و برای رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی جامعه تلاش کنند نه آنکه تنها به دنبال دست‌یابی به اهداف جناحی و شخصی خود باشند.

 

آیت الله مهمان نواز با تأکید بر قانون‌گرایی و قانون‌مداری در کل روند انتخابات، از نامزدهای رقابت در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواست تا در تبلیغات خود، حرمت‌ها را حفظ کنند.

 

وی با تأکید بر لزوم اجتناب از انجام امور خلاف عقل و عقلانیت در حیطه تبلیغات انتخاباتی، تصریح کرد: نباید نامزدها در تبلیغات انتخاباتی با وعده و وعید دروغ در پی کسب رأی مردم بوده و آنها را فریب دهند چرا که مردم ما هوشیار بوده و این گونه اعمال نیز در رأی و نظر آنها تأثیری ندارد./9314/202/ب1

ارسال نظرات