۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۱۴۰۲۱
امام جمعه تربت حیدریه:

ولایت محوری نشانه پاسداری از ارزش‌های ناب اسلامی است

خبرگزاری رسا- امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که ولایت محوری و حضور پرشور مردم در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی نظام نشان از دفاع از ارزش های ناب اسلامی و انقلاب ملت ایران دارد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری فقیه جامع الشرایط ایدئولوژی را تولید کرد که ارزش های اسلامی بستر آن بود.
حجت الاسلام عصمتي
امام جمعه تربت حيدريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه  پیش از ظهر  امروز در مراسم گلباران تمثال امام خمینی(ره) با بیان این که وحدت همه آحاد جامعه با محوریت ولایت فقیه ضروری و لازم است، اظهار کرد: تا زمانی که همه اقشار جامعه اسلامی به منویات امام و رهبری عمل کنند، دشمنان نمی توانند به کشور اسلامی آسیب و ضربه ای را وارد کنند.


وی ادامه داد: بدون شک ولایت محوری و حضور پرشور مردم در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی نظام نشان دهنده دفاع از ارزش های ناب اسلامی و انقلاب ملت ایران است، همچنین امروز باید انقلاب اسلامی را به همه نقاط دنیا ترویج داد و دست از نشر معارف اسلام نیز بر نداشت، در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری فقیه جامع الشرایط ایدئولوژی را تولید کرد که ارزش های اسلامی بستر آن بود.


امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که پیام حضور وحدت آفرین ملت انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان خارجی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران هرگز از ارزش ها و آرمان های امام و شهدا پا  عقب نمی گذارد و در برابر طمع جبهه استکبار با صلابت و توان ایستادگی می کند.


عصمتی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند ماه یادآور شد: بدون شک حضور و مشارکت حداکثری مردم در بزرگترین رویداد سیاسی کشور بار دیگر امید دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کرده و دسیسه های آنان را خنثی می کند. 


گفتنی است، همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) در روز 12 بهمن 57 به میهن، تمثال مبارک ایشان در ساعت 9:33 همگام با سایر کشور در میدان مرکزی تربت حیدریه توسط خاندان معظم شهدا و ایثارگران، مسؤولان و سایر آحاد مردم گلباران شد./864/202/ب2

ارسال نظرات