۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۳۱۳۹۹۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

جوانان را باید به سمت قرآن ترغیب کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عظیمی گفت: امروز باید جوانان را به سمت قرآن و معنویت ترغیب کرد، باید با برنامه های مختلف فرهنگی جوانان و نوجوان را به انس با قرآن و آشنایی با مفاهیم آن ترغیب کرد.
حجت الاسلام عظيمي، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، شب گذشته در جشن نور قرآن، قرآن کتاب حیات بخش بشری عنوان کرد و اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت جوامع بشری به سعادت است.


وی با بیان این‌که همین انقلاب اسلامی در سایه عمل به قرآن در سال 57 به نتیجه رسید، افزود: عزت و عظمت انقلاب اسلامی و حرکت رو به جلو آن همه به برکت قرآن کریم و حرکت زیر سایه این کتاب شریف و ارزشمن است.


مدیر کل تبلیغات استان با تأکید بر عمل به فرامین قرآن کریم، خاطرنشان کرد: دستورات و فرامین قرآن کریم کریم باید مورد توجه و عمل مسلمین قرار گیرد، باید تمام مفاهیم و آموزه های این کتاب شریف چراغ راه زندگی مردم باشد.


وی با اشاره به عظمت ایران اسلامی در عرصه بین الملل، گفت: عظمت ایران اسلامی بعد از انقلاب سال 57 در سایه تأسی به قرآن کریم و قرار گرفتن در زیر سایه این کتاب شریف و الهی ارزشمند بود، نباید لحظه ای از این کتاب شریف غفلت کرد.


حجت الاسلام عظیمی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی قرآنی و بر گرفته از قرآن کریم بود، ابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز نباید هیچ کس در کشور بی سواد قرآنی باشد، همه باید با قرآن انس الفت داشته باشند.


وی با ابراز امیدواری در افزایش فعالیت های قرآنی در کشور به ویژه استان، ادامه داد: موفقیت کشور در عرصه های مختلف اجتماعی و جهانی در عمل و انس با این کتاب شریف است نباید اجازه داد تا جامعه از این کتاب شریف فاصله بگیرد.


مدیر کل تبلیغات استان افزود: امروز باید جوانان را به سمت قرآن معنویت ترغیب کرد، باید با برنامه های مختلف فرهنگی جوانان و نوجوان را به انس با قرآن و آشنایی با مفاهیم آن ترغیب کرد و اجازه نداد تا دشمن به استحاله فرهنگی در کشور دست یابد./854/203/ب3

ارسال نظرات