۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۳۹۶۲

سی و هفتمین جشن بزرگ انقلاب در نیروگاه قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سی و هفتمین جشن بزرگ انقلاب با همکاری جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد طفلان مسلم واقع در نیروگاه قم برگزار شد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سی و هفتمین جشن بزرگ انقلاب با همکاری جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم یکشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد طفلان مسلم واقع در نیروگاه برگزار شد.


این مراسم با حضور حجت الاسلام علی بنایی عضو هیأت موسس مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر و حجت‌الاسلام و المسلمین محسن غرویان عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه، علما، اساتید و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 
گفتنی است سی و هفتمین جشن بزرگ انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن مهاجرنیا عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین با مداحی مداح اهل بیت اختیاری و با شعر خوانی طهماسبی برگزار شد.
 
در ابتدای مراسم قاری قرآن با تلاوت چند آیه از سوره فجر فضای معنوی خاصی به مجلس بخشید سپس به تفسیر مختصری از این آیات پرداخت.
 
حجت الاسلام و المسلمین محسن مهاجرنیا، اظهار داشت: امروز متأسفانه سرمایه های انسانی و ملی کشور ایران توسط خود مسؤولان کشور تخریب می شوند./1325/پ203/ی

ارسال نظرات