۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۳۱۳۵۹۴
به مناسبت ایام الله دهه فجر:

سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر تخصصی سوگواره عکس عاشورایی ده زیار کرمان گفت: به مناسبت دهه فجر و به دلیل استقبال عمومی و تماس های مکرر علاقه مندان مهلت ارسال آثار به اولین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار کرمان تا 15 بهمن ماه جاری تمدید شد.
عبرت هاي عاشورا

حمید قنبری دبیر تخصصی سوگواره عکس عاشورایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به این که مهلت ارسال آثار عکاسی به سوگواره به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر تمدید شد، اظهار کرد: مهلت شرکت عکاسان در این مسابقه عکس عاشورایی با موضوع تعزیه تا 10 بهمن ماه بود که بنا به تصمیم ستاد برگزاری سوگواره در پی تماس های مکرر علاقه مندان تا پایان وقت اداری پنجشنبه 15 بهمن ماه جاری تمدید شد.


وی با بیان اینکه این سوگواره عکاسی در دو بخش حرفه ای و غیر حرفه ای (موبایلی) در نظر گرفته شده و به سه اثر برتر در هر بخش جایزه نقدی اهدا می شود، افزود: تاکنون بیش از 350 اثر در مدت زمان 10 روز قانونی به دبیرخانه سوگواره ارسال شده است.


قنبری با اشاره به اینکه مهلت تعیین شده به هیچ وجه غیر قابل تمدید است، خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از پایان زمان مهلت ارسال آثار، کار کد گذاری فایل عکس های رسیده به دبیرخانه سوگواره، انجام و برای انتخاب عکس های برتر، تقدیم هیئت داوران می شود.


وی یادآور شد: علاقه مندان برای ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی ده زیار واقع در حوزه هنری استان کرمان به آدرس خیابان امام خمینی (ره) کوچه شماره 8 مراجعه و یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس akstazieh.dehziyar@gmail.com ارسال کنند و همچنین شماره تلفن های 32266310 و 09131953646 برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری سوگواره در نظر گرفته شده است.


قنبری خاطرنشان کرد: دبیری این سوگواره عکس عاشورایی را ثارالله انکوتی عهده دار است و مهدی جعفری، محمد اسلامی و مجتبی صفرعلیزاده اعضای تعیین شده برای داوری آثار را بر عهده دارند.


وی یادآورشد: مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر پس از پایان برگزاری نمایشگاه آثار عکس عاشورایی در موزه آگیرا شهر کرمان در تاریخ چهارشنبه 12 اسفند 94 از ساعت 18 در محل سالن اجتماعات مرکز پژوهش های علمی و آموزشی کرمان (پژوهشکده تعلیم و تربیت) برگزار می شود.


قنبری عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حوزه هنری استان کرمان، انجمن عکاسان و انجمن تعزیه استان کرمان، دهیاری و هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمان، پژوهشکده تعلیم و تربیت، آموزشگاه فنی مهندسی آبتین، کانون فرهنگی فجر نور و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری (ع) کرمان در برگزاری این رویداد فرهنگی مذهبی همکاری دارند./9709/302/ب3

ارسال نظرات