۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۳۱۳۴۵۰
عضو شورای شهر تهران:

تکریم شهدا در راستای حفظ انقلاب معنا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای شهر تهران گفت: خداوند به شهدا این امکان را داده است تا از زمزم حیات استفاده کنند و این فرصت برای آنها و جود داشته باشد تا بتوانند تاثیر گذاری و تاثیر پذیری داشته باشند اگر ما می‌خواهیم شهدا را تکریم کنیم باید از امانت آنها که انقلاب است درست حفاظت کنیم.
سروري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران، شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای پایگاه شهید چمران که در مسجد صاحب الزمان شهرری برگزار شد، گفت: تکریم و عشق مردم به شهدا، عنایتی از جانب خداوند متعال است.

 

سردار سروری بیان داشت: شهید دارای مقام شفاعت بوده و بر اعمال ما حاضر و ناظراست؛ شهدای ما کسانی بودند که پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) را ندیدند اما با جانفشانی در راه اهل بیت عصمت و طهارت از کسانی که در رکاب آنان بودند مردانه‌تر جنگیدند و ایستادگی کردند به همین سبب ما امروز شاهد وجود نظام انقلاب اسلامی در کشور هستیم.

 

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نه تنها شهدا بلکه صبر و مقاومت مردم نیز در حصول و حفظ انقلاب بسیار مثمر ثمر بود و نتیجه و حاصل این عمل ارزشمند وجود 14 میلیون شیعه در نیجریه است که برای انقلاب و اسلام جانفشانی و مقاومت می‌کنند.

 

وی ابراز کرد: امنیت امروز ایران برای بسیاری از سیاستمداران کشورهای غربی و اروپایی سبب تعجب است چرا که همسایگان ایران در آتش تروریسم می‌سوزند اما مردم ایران در بهشت امنیت مقتدرانه و با افتخار زندگی می‌کنند.

 

سروری اظهار داشت: ایران با همه اختلافات مذهبی و قومیتی که دارد امنیت را برای خود به ارمغان آورده است و این به سبب تجلی انقلاب اسلامی و مقاومت عزیزان شهید و راهنمایی‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

 

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم به صورت صریح اعلام می‌کند که حق ندارید بگویید شهدا مرده‌اند بلکه آنان زنده هستند و حیات دارند و نزد خدا روزی می‌طلبند؛ زمانی که ما می‌گوییم شهدا زنده‌اند به دلیل این است که آنان حیات دارند به همین سبب هم تاثیر گذارند و هم تاثیر پذیر هستند.

 

وی اظهار داشت: شهدا ذخیره اخروی پدر و مادرانی هستند که عزیزان خود را در راه حفظ اسلام با همه وجود تقدیم کردند.

 

سروری خاطر نشان کرد: بعضی از علما اعتقاد دارند چون شهید نمی‌میرد برزخ را نیز درک نمی‌کند چرا که انسان برزخ را بعد از مرگ خود، درک می‎کند و این بیانگر مقام شهید است.

 

عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: خداوند به شهدا این امکان را داده است تا از زمزم حیات استفاده کنند و این فرصت برای آنها و جود داشته باشد تا بتوانند تاثیر گذاری و تاثیر پذیری داشته باشند اگر ما می‌خواهیم شهدا را تکریم کنیم باید از امانت آنها که انقلاب است درست حفاظت کنیم./813/202/ب3

ارسال نظرات