۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۱۳۴۲۳
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

ایام دهه فجر بهترین فرصت برای صدور انقلاب به سراسر جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‎‌فقیه در استان قزوین گفت: ایام دهه فجر بهترین فرصت برای زنده کردن خاطرات و فضای آن دوران است و اگر بخواهیم انقلاب را به جهان صادر کنیم، ایام دهه فجر بهترین فرصت است.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر، گفت: خیلی‌ها مخاطب انقلاب ما هستند که مثل ما فکر نمی‌کنند اما فرزندان این نظام هستند و بین آن‌ها و فتنه‌گرانی که تعداد محدودی از جامعه را تشکیل می‌دهند تفاوت بسیاری وجود دارد.

 

وی در ادامه افزود: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید نشاط‌ آفرین و حیات ‌بخش باشند تا فضای ایثار و دلاورمردی آن دوران را در مردم، به ویژه نسل جوان تداعی کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به رهنمودهای رهبری بیان کرد: نباید فرزندان خوب و مذهبی را با عنوان تندرو خطاب و سرزنش کرد، این بیان ایشان نشان می‌دهد عده‌ای سهل‌ انگارانه از چنین تعابیری استفاده می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: آن‌هایی که غیرت انقلابی و دینی دارند و هدفشان صادر کردن انقلاب به جهان است، به خوبی می‌دانند که آمریکا هیچ‌گاه به ما لبخند نخواهد زد.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: تا امروز هر چه به دست آورده‌ایم به خاطر مواضع جدی‌مان بوده و هر آنچه را که از دست داده‌ایم به خاطر لبخندهای بی‌جا بوده است.

 

وی تأکید کرد: ایام دهه فجر بهترین فرصت برای زنده کردن خاطرات و فضای آن دوران است و اگر بخواهیم انقلاب را به جهان صادر کنیم، ایام دهه فجر بهترین فرصت است.

 

قم مرکز علوم اسلامی است

این استاد حوزوی افزود: تعداد قابل‌ توجهی از روایات وجود دارند که قم را مرکز علوم اسلامی معرفی می‌کنند و در آن‌ها آمده که دنیا تحت تأثیر قم قرار می‌گیرد و هیچ طوفان و تهدیدی مانع آن نخواهد بود.

 

وی برنامه‌ریزی برای دانشجویان غیر ایرانی را لازم و ضروری دانست و تأکید کرد: حضور دانشجویان غیر ایرانی در مراسمات دهه فجر موجب شکوه بیشتر آن می‌شود و دانشجویان خارجی نیز علاقه‌مند به شرکت در این مراسمات هستند.

 

حجت‌ الاسلام علی قابل رییس شورای هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه به تشریح برخی از برنامه‌های پیش بینی شده در ایام دهه فجر پرداخت و افزود: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس و برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها از برنامه‌های اولین روز دهه مبارک فجر است.

 

وی در پایان افزود: رژه نیروهای مسلح، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی، نشست‌های سیاسی و فرهنگی، برگزاری مسابقات قرآن و شب شعر انقلاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر معرفی کرد./955/202/ب1

ارسال نظرات