۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۳۱۳۱۶۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان مطرح کرد؛

اهمیت توجه به مدیریت مشارکتی در جهت پیشبرد بهتر فعالیت‌های فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: توجه به مدیریت مشارکتی با ارتقاء بهره‌وری سبب پیشبرد هر چه بیشتر برنامه ها و فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.
حجت‌الاسلام علي دشتکي، مديرکل تبليغات اسلامي استان همدان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی دشتکی در جلسه شورای معاونان و رؤسای ادارات ستادی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با تأکید به ضرورت داشتن نگرش مثبت نسبت به مدیریت مشارکتی، گفت: توجه به مدیریت مشارکتی با ایجاد انگیزه در کارکنان، توانمندی‌های آنان را ارتقاء داد و سبب بالا رفتن کارایی و بهره وری و جلوگیری از آسیب‌ها می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه یکی از راه های برقراری مدیریت مشارکتی، ایجاد نظام پیشنهادات درجهت بهره‌مندی از نظرات و ایده های کارکنان در راستای برنامه ها واهداف سازمانی است، افزود: صرفه جویی درهزینه ها، افزایش رضایت شغلی، اصلاح فرایندها، ایجاد رقابت سازنده و ارتقاء حس مسؤولیت پذیری ازجمله ره‌آوردهای نظام پیشنهادات در جهت تحقق مدیریت مشارکتی است.

 

وی با تأکید براینکه همه کارکنان یک مجموعه حق مشارکت در ارتقاء اثربخشی و کارایی آن مجموعه را دارا هستند، گفت: توجه به شایستگی ها و ارزشها و توانمندیهای کارکنان و همچنین اهمیت دادن به نظرات و پیشنهادات آنان، باعث ایجاد و تقویت روحیه تکلیف مداری و وظیفه مندی شده و موجب اثربخشی و ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها در راستای اهداف و چشم انداز سازمانی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام دشتکی در ادامه این جلسه بر ضرورت برنامه ریزی آموزشی بر اساس نیازهای مجموعه تاکید کرد و افزود: علاوه بر دوره های آموزشی ابلاغی باید با رصد نیازمندی‌های آموزشی کارکنان بخش‌های مختلف، نسبت به برنامه‌ریزی و فراهم آوردن زمینه شرکت همکاران در کلاسها ودوره‌های آموزی اقدام شود./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات