۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۳۱۳۱۱۰
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد؛

از دیپلماسی قرآن تا دیپلماسی لبخند/ مفاد برجام خاستگاه نفوذ دشمن در کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیپلماسی قرآن را با دیپلماسی غرب گرا دو مقوله متمایز دانست و گفت: جا انداختن آمریکا در جامعه بزرگ ترین خطری است که اسلام، انقلاب و نظام اسلامی را تهدید می کند و باید نسبت به آن هوشیار بود.
حجت الاسلام سيد محمود نبويان نماينده مردم تهران در مجلس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست بصیرتی و روشنگری و تبیین مبلغان برادر و خواهر حوزه علمیه همدان که ظهر امروز در سالن انصار الحسین(ع) برگزار شد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره برجام ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب پس از برجام و توافق هسته ای رهبر انقلاب قریب به 50 مرتبه نسبت به مسأله نفوذ دشمن در کشور هشدار دادند.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به مسأله نفوذ در کشور تأکید کرد: در حال حاضر هیچ خطری مانند نفوذ برای نظام اسلامی و انقلاب خطرناک نیست.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استراتژی آمریکا در مقابله با ایران ابراز داشت: آمریکا در مقابل ایران 2 استراتژی تقابلی را آغاز کرد و پس از آن که از آن دو نا امید شد استراتژی سوم خود را عملی کرد.
 
وی در ادامه افزود: استراتژی سوم تعاملی بود که از ژنو آغار و در وین به انجام رسید و مبنای آن تعامل، مذاکره، نفوذ و سرنگونی نظام اسلامی ایران است و این گفته شخص اوباما است که دقیقا همان رفتار ریچارد نیکسون در قبال شوروی سابق را در پیش گرفته است.
 
حجت الاسلام نبویان نفوذی و جاسوسی را دو امر متفاوت توصیف کرد گفت: امروزه در کشور اسلامی ایران مسوولانی هستند که آنچه دشمن درجه اول ایران یعنی آمرکا می خواهد را با کمال میل انجام می دهند و جالب آن است که برای این منظور جشن و شادمانی هم برگزار می کنند.
 
وی به گفته های رییس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا اشاره کرد و گفت: مایک مولن رییس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا در روزنامه سیاست آمریکا عنوان می کند که توافق هسته ای تنها راه تغییر رژیم در ایران است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند توافق هسته ای پیروزی بر انقلاب اسلامی است، گفت: مهمترین دلایل آمریکا برای اصرار بر به فرجام رساندن برجام؛ دکوری کردن صنعت هسته ای و همچنین سرنگونی نظام اسلامی است.
 
وی سناریوی آمریکا علیه ایران را در دو بعد داخلی و منطقه ای برشمرد و خاط نشان کرد: تغییر در نسل جدید ایران و حمایت از جریانات غرب گرا در داخل دو عامل مهم برای انحراف مردم از مسیر مقاومت و استکبار ستیزی است که آمرکا به دقت به دنبال تحقق آن است.
 
حجت الاسلام نبویان در ادامه به تفسیر نفوذ از دیدگاه رهبر انقلاب پرداخت و گفت: نفوذ فکری و فرهنگی، نفوذ سیاسی، نفوذ اقتصادی و در درجه آخر نفوذ امنیتی در دستور کار غرب قرار دارد و مهمترین مسأله نفوذ فرهنگی و فکری است که دشمن می کوشد باورهای جامعه را دگرگون کرده و ارکان جامعه را در هم بشکند.
 
وی معنای پذیرفتن برجام از سوی رهبر معظم انقلاب با 26 شرط آن هم در عرصه بین المللی را نپذیرفتن آن توصیف کرد و افزود: القای این مطلب به مردم که راه حل رفع مشکلات کنار آمدن با دشمن بزرگ ملت ایران است از ره آوردهای توافق هسته ای است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان عوامل نفوذ در قرآن کریم گفت: اولین عامل نفوذ که در قرآن به آن اشاره شده است تولی با کفار به وسیله محبت، نصرت و قیادت است و دومین عامل ترساندن مردم از آسیب دشمنان است که مصداق‌آن جنگ و تحریم آمریکا است که مردم را به وسیله آن بیمناک کردند.
 
وی دیپلماسی قرآن را با دیپلماسی غرب گرا دو مقوله متمایز دانست و گفت: جا انداختن آمریکا در جامعه بزرگ ترین خطری است که اسلام،انقلاب و نظام اسلامی را تهدید می کند و باید نسبت به آن هوشیار بود.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره برخی مفاد برجام که خاستگاه نفوذ در جامعه اسلامی است گفت: اعطای مجوز دسترسی به اماکن نظامی در بند های 74 تا 78 و حضور ابدی مأموران آژرانس در کشور برای بازدید در هر زمان و در هر مکان یکی از نقاط ضعف خطرناک برجام است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین نکته در قبال مسآله نفوذ آن است که نسبت به این مسآله هوشیار باشیم چرا که بزرگترین خطر برای نظام این است که مسؤول دولت به دشمن اعتقاد پیدا کند./979/پ202/ج
ارسال نظرات