۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۳۱۳۰۱۴
رییس تبلیغات اسلامی بندرخمیر:

فرهنگِ اقتصاد مقاومتی در دستور کار مسؤولان قرار گیرد

خبرگزاریس رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر با اشاره به ضرورت جلوگیری از تحقق توطئه‌های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، گفت: فرهنگ اقتصاد مقاومتی در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.
اقتصاد مقاومتي

حجت‌الاسلام محمد صحرانشین رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی عبارت ازاقتصاد خودکفا، مولد، مستقل و شکوفایی که در برابر همه فشارها بتواند مقاومت و ستون های جامعه را به استواری محافظت کند بنابراین فرهنگ اقتصاد مقاومتی در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران دارای بخش‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی بالقوه‌ای است که نیازمند یک برنامه بلندمدت و همه جانبه‌نگر در بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، موهبت‌های الهی و منابع انسانی کارآمد است تا با تخصیص بهینه این منابع آینده اقتصادی ایمن‌تر و پر رونق‌تری را برای نسل‌های بعدی رقم زند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی صرفاً با مشارکت مردمی امکان پذیر است، افزود: برای بالابردن مشارکت مردمی باید از فعالیت اقتصادی مردمی استقبال کرد و فضایی باید بر کشور و جامعه حاکم گردد که همه مردم خودشان را مولد در اقتصاد و شریک در پیشرفت و مقاومت کشور حس کنند و بر آن ببالند.

 

حجت الاسلام صحرانشین بیان کرد: استان هرمزگان در بخش اقتصادی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که این ظرفیت‌ها در سطح کشور کم‌نظیر است.

 

وی با تاکید بر لزوم شناسایی و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مزیت‌های سرمایه‌گذاری خوبی در استان وجود دارد که باید به خوبی معرفی شوند.

 

حجت‌الاسلام صحرانشین با تاکید بر لزوم فراهم ساختن تسهیلات لازم و کوتاه کردن ارائه صدور مجوز برای سرمایه‌گذاری، بیان کرد: باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی زیرساخت سرمایه‌گذاری فراهم شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی بندرخمیر در ادامه خواستار تدوین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان بندرخمیر بر اساس پتانسیل‌های اقتصاد مقاومتی شد و افزود: از ظرفیت‌های مهم در این زمینه می‌توان به گردشگری، فناوری اطلاعات، کشاورزی، صنعتی، تجاری و شیلات  اشاره کرد.

 

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان بندرخمیر با ظرفیت‌های متعدد می‌تواند به‌عنوان قطب سرمایه‌گذاری در جنوب کشور معرفی شود، گفت: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندرخمیرمی‌تواند زمینه را برای حضور گسترده‌تر سرمایه‌گذاران فراهم سازد./851/302/ب1

ارسال نظرات