۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۳۱۳۰۰۱
امام جمعه نودژ:

تشریح آرمان های انقلاب برای نسل جوان در خنثی کردن توطئه های مستکبران نقشی اساسی دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نودژ با بیان این که ایام‌الله دهه فجر فرصتی است، تا فرهنگ اسلام ناب که حاصل خون شهدای گرانقدر است، بیش از پیش به آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان شناسانده شود، گفت: تشریح آرمان‌ها و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان می‌تواند در خنثی شدن توطئه مستکبران نقش اساسی داشته باشد.
امام جمعه نودژ

حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام جمعه نودژ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سال «دولت و ملت، همدلی و هم ‌زبانی» اظهار کرد: امسال همه مسؤولان و مردم ایران باید تلاش کنند که دهه فجر امسال را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار کنند.


وی بیان کرد: برنامه های دهه فجر باید به گونه ای برگزار شود که تحت الشعاع مسائل سیاسی و انتخاباتی قرار نگیرد و خدای نکرده افرادی از این فرصت سوء استفاده نکنند، و این دهه بهترین فرصت برای مسؤولان است که مردم را دعوت کنند در این برهه و حضور حداکثری مردم در انتخابات را خواستار شوند.


امام جمعه نودژ تصریح کرد: دهه فجر یک یادآوری و تجدید عهد خاطراتی است از انقلاب و امروز هر آن چه که ما داریم از این انقلاب به دست آوردیم و باید راهکارهای را اتخاذ کنیم تا مردم همچنان دلگرم و با قدرت و توکل بر خدا در این مسیر گام بردارند.


حجت الاسلام احمدی نیک با بیان این که دهه فجر فرصت مناسبی است تا مسؤولان دستاوردهای نظام وانقلاب را برای مردم بازگو کنند، ابراز کرد: کسانی که برای دهه فجر برنامه‌ ریزی می‌کنند باید حضور جهادی و گسترده مردم را در صحنه‌های مختلف به عنوان عامل پیشرفت، کاهش تهدیدات و آثار تحریم‌ها در سایه استقامت و پایداری ملت ایران تبیین کنند.


وی ضمن تأکید ویژه بر بیان واقعیت‌ها و خدمات نظام به جوانان افزود: مسؤولان باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند، و دهه فجر عید پیروزی انقلاب اسلامی و یادآور رشادت‌ها برای همه مردم ایران است.


امام جمعه نودژ خاطرنشان کرد: آن روزها فرمان‌های تاریخی امام (ره) را به همراه دارد و باید برای برگزاری باشکوه ‌تر اجرای برنامه‌های دهه فجر بکوشیم، و پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشت که حاصل این انقلاب الهی است، بنابراین مسؤولان باید تلاش کنند خدمات انقلاب را برای مردم بازگو کنند.


حجت الاسلام احمدی نیک در بخش دیگری از سخنانش دهه فجر را فرصت مغتنمی جهت آشنایی نسل جوان با انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست واضافه کرد: باید در اجرای باشکوه و با صلابت برنامه‌های دهه فجر توجه ویژه صورت گیرد، و تنوع و نوآوری در اجرای برنامه می‌تواند زمینه ‌ساز حضور پررنگ و بانشاط مردم و به خصوص نسل جوان در گرامیداشت این ایام مبارک باشد.


وی ادامه داد: مقوله فرهنگ در اولویت برنامه‌ها و امور قرار دارد و ایام‌الله دهه فجر فرصتی است، تا فرهنگ اسلام ناب که حاصل خون شهدای گرانقدر است، بیش از پیش به آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان شناسانده شود، و تشریح آرمان‌ها و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان می‌تواند در خنثی شدن توطئه مستکبران نقش اساسی داشته باشد، و یکی از راه‌ های مقابله با تهدیدات دشمن آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان با فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است.


امام جمعه نودژ با بیان این که تمام ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی مانند سال‌های گذشته باید با برنامه‌های مناسب زمینه برگزاری مطلوب مراسم دهه فجر را فراهم کنند، یادآور شد: جشن روز 12 بهمن سالروز ورود امام(ره) به ایران، برگزاری جشن های دهه فجر در مدارس، تکایا و مساجد، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، مسابقات، دیدار با خانواده های معظم شهدا، غباررویی گلزار شهدا و راهپیمایی یوم الله بهمن ازجمله برنامه های ستاد دهه فجر در شهر نودژ در بخش آسمینون از شهرستان منوجان است./9709/302/ب3

 

ارسال نظرات