۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۳۱۲۹۵۶
حقیقت‌پور:

فروپاشی جریان تکفیر منوط به اتحاد علمای جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تقدیر از ابتکار حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در برگزاری کنگره خطر جریان‌های تکفیری، گفت: فروپاشی این جریان بستگی به اتحاد علما، بزرگان و اندیشمندان جهان اسلام دارد چرا که وحدت در ادبیات اسلام یکی از راه‌های مبارزه با این تفکر شیطانی است.
منصور حقيقت پور

منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری دومین کنگره خطر جریان‌های تکفیری در شهر مقدس قم از ابتکار حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی تقدیر و تشکر کرد.


وی با بیان این‌که جریان تکفیر عمر بسیار طولانی دارد، ابراز داشت: باید این جریان را از همه جنبه ها به ویژه جنبه‌های علمی و امنیتی مورد بررسی قرار داد.


حقیقت‌پور در ادامه با تأکید بر این‌که باید جریان مقاومت علیه این تفکر به پا خیزد، اظهار داشت: این تفکر برگرفته از سیاست‌های رژیم صهیونیستی و بر پایه‌های ایدئولوژی شیطانی بنا شده است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: فروپاشی این جریان بستگی به اتحاد علما، بزرگان و اندیشمندان جهان اسلام دارد چرا که وحدت در ادبیات اسلام یکی از راه‌های مبارزه با این تفکر شیطانی است.


نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سبب افتخار است که یک مرجع انقلابی از شهر مقدس قم بانی ‌چنین کنگره‌ای در سطح بین‌الملل شده است، تصریح کرد: این کنگره سبب می‌شود تا بتوان راه‌های مبارزه و همچنین آفات این تفکر را مورد بررسی قرار داد.


حقیقت‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: این نحله‌ انحرافی قطعا با هجمه‌ای که علمای اسلام با عنوان یک واژه به آن خواهند پرداخت مانند یک گلوله برف که در برابر حرارت ذوب می‌شود به خواست خداوند از بین خواهد رفت.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان این‌که آینده متعلق به اسلام ناب و پاک محمدی است خاطرنشان کرد: تنها رمز پیروزی مقابل این تفکر و جریان اتحاد واقعی در زیر پرچم اسلام حقیقی است./922/ت302/ج1

ارسال نظرات