۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۳۱۲۸۴۷
آیت الله نعیم آبادی:

وجود شورای نگهبان برای صیانت از انقلاب یک ضرورت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شورای نگهبان را حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب کرده اند، گفت: وجود شورای نگهبان برای صیانت از انقلاب یک ضرورت است.
آيت الله نعيم آبادي آيت الله نعيم آبادي

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با انتقاد از هجمه های گسترده علیه شورای نگهبان گفت: در هیچ نظامی که هدف دار کار کند و یک ایده را تعقیب کند درها باز نیست.


وی افزود: در تمام دنیا اینگونه است، در نظام الهی ایران نیز چون هدف از تشکیل حکومت صرفا حکومت کردن نیست بلکه حاکم کردن بحث های دینی و مکتب است، حضرت امام(ره) می فرمودند تمام مقصد ما مکتب ما است؛ اگر تمام مقصد مکتب است باید مراقب باشیم چون این مکتب دشمن و معاندان سختی دارد.


امام جمعه بندر عباس با بیان این که در اول انقلاب هر کدام از عناصر ناسالم بخشی از دانشگاه را در اختیار داشتند، اظهار داشت: منافقان و افراد دیگر خود را مالک انقلاب می دانستند، امروز نیز نیز همان اندیشه ها که اسلام و انقلاب را قبول ندارند موجود است.


وی ادامه داد: نفوذ همواره یک نسخه پیچیده شده از سوی دشمن و معاندان بوده است، برای این که جلوی نفوذ بدخواهان گرفته شود و هدف اصلی انقلاب که حاکمیت مکتب است تحقق پیدا کند باید مجموعه ای وجود داشته باید که مراقبت کند که در نظام جمهوری اسلامی این مجموعه شورای نگهبان است.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شورای نگهبان را همواره حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب حمایت کرده اند، ابراز داشت: وجود شورای نگهبان برای صیانت از انقلاب یک ضرورت است، مجموعه ای که مورد تأیید امام راحل بوده و امروز نیز رهبر انقلاب به عنوان سکاندار نظام این مجموعه را تایید می کند.


وی عنوان کرد: با این تأیید تمامی شبهات از بین می رود، رهبر معظم انقلاب از حوادثی که رخ می دهد یقینا اطلاع دارند.


آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: این که رهبر انقلاب با آگاهی بالای خود این افراد را تأیید می کند دیگر نباید اینگونه سخنان را بر زبان جاری کرد، شورای نگهبان مورد حمایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات