۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۳۱۲۶۱۱
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان:

رؤسای ستادهای نماز جمعه از ارکان اصلی قرارگاه مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان با بیان این که رؤسای ستادهای نماز جمعه از ارکان اصلی قرارگاه مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند، گفت: فرمانده اصلی این قرارگاه امام جمعه است، از این رو هر قرارگاهی که دارای برنامه ریزی صحیح باشد، موفق است.
حجت الباسلام و المسلمين قاسمي زاده امام جمعه موقت کرمان

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: شرکت در نمازجمعه تجدید بیعت مردم با امام و رهبر مسلمین است، و نماز جمعه پایگاه انقلاب اسلامی است و سعی ما باید بر جذب همه اقشار جامعه به ویژه جذب جوانان و نوجوانان به این سنگر اسلامی باشد.


وی بیان کرد: امروز جنگ معنوی، اعتقادی، ایمانی و سیاسی است و رؤسای ستادهای نماز جمعه از ارکان اصلی قرارگاه مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند و فرمانده اصلی این قرارگاه امام جمعه است، بنابراین هر قرارگاهی که دارای برنامه‌ ریزی صحیح باشد، موفق است.


حجت الاسلام قاسمی زاده تصریح کرد: ایمان، تقوی، بصیرت و اخلاق چهار جبهه مهم این قرارگاه هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند تا شاهد کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه باشیم.


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان خاطرنشان کرد: نماز جمعه تبلور وحدت است و نماز جمعه در طول تاریخ، سبب خنثی کردن توطئه دشمنان و نگه داشتن مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی شده است.


وی ابراز کرد: ستادهای اقامه نماز جمعه در هر شهرستانی باید پایه‌های محکمی داشته‌ باشند تا بتوانند با نظم و برنامه‌ریزی دقیق به فعالیت ارزشی خود بپردازند و ما باید نماز جمعه را که پایگاه انقلاب اسلامی است، زنده نگه داشته و تلاش‌مان در مسیر جذب همه اقشار جامعه به ویژه جذب جوانان و نوجوانان به این سنگر اسلامی باشد.


حجت الاسلام قاسمی زاده یادآور شد: نماز جمعه در تداوم انقلاب اسلامی و موفقیت ‌ها و پیشرفت‌ های آن نقش بسزایی داشته که نمونه‌های آن زیاد است، و این نماز جمعه‌ها جزو بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر قدر دانستن نماز جمعه، افزود: طبق فرموده رهبری، نماز جمعه را باید با خضوع، دعا و ذکر بجا آورد.


وی عنوان کرد: مردم و نمازگزاران عمل و رفتار امام جمعه را زیر نظر می‌گیرند که این گفتار و رفتار می‌تواند در جذب آنان برای شرکت در نماز جمعه تأثیرگذار باشد، و سفارش به تقوا را از برکات مهم نماز جمعه است و عامل بازدارنده از گناه و موجب کاهش جرائم، ایجاد آرامش و آسایش مردم بین مردم است.


حجت الاسلام قاسمی زاده بیان کرد: نماز جمعه، نمایش اقتدار جامعه اسلامی و جبهه سیاسی ـ فرهنگی است، و این نماز میثاق با ولایت و تجلی ولایت فقیه است چرا که بی‌اذن ولی فقیه کسی اجازه برپایی این نماز را ندارد./9709/302/ب3

ارسال نظرات