۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۳۱۲۵۶۳
امام جمعه زرند:

اقتصاد کشور نیازمند اعتماد و باور جوانان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زرند با بیان این که امروز اقتصاد کشور نیازمند همین اعتماد و باور جوانان است، گفت: اگر قشر جوان ما به چرخه اقتصاد و تولید وارد شوند، سبب نجات کشور خواهند شد.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، یکی از برکات انقلاب اسلامی را ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس از سوی حضرت امام(ره) در ملت دانست، و اظهار کرد: اساس و پایه انقلاب اسلامی نیز همین جمله ما می توانیم بود که از زبان امام بزرگوار بیان شد و ملت و جوانان به آن عینیت بخشیدند.


وی بیان کرد: امروز هم شاهد هستیم هر کجا به جوانان اعتماد شده و به ابتکار عمل آنها بها داده شده است این جمله به واقعیت رسیده است؛ پیشرفت های ایران در زمینه های مختلفی همچون فناوری های هسته ای، نانو، هوا و فضا، صنعت دفاعی و ... را می توان نتیجه همین اعتماد به نسل جوان دانست.


امام جمعه زرند تصریح کرد: امروز اقتصاد کشور نیازمند همین اعتماد و باور به جوانان است و اگر قشر جوان ما به چرخه اقتصاد و تولید وارد شود باعث نجات کشور خواهند شد، چرا صنعت خودروسازی کشور باید پس از چندین سال همچنان وابسته باشد؛ مگر این صنعت پیچیده تر از فناوری های هسته ای، نانو، هوا و فضا و صنعت دفاعی است؟ باید دقت کرد و دید که مشکل کار کجاست.

 

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز تولید حرف اول را در اقتصاد می زند و بهترین راه مبارزه با دشمن حمایت از تولید داخل است و این فکر باید در وجود شهروندان ایجاد شود که در هر بخشی ما می توانیم شهرستان خود را بی نیاز کرده و خود اقدام به تولید مایحتاج زندگی خود کنیم.


وی خاطرنشان کرد: تکیه بر اقتصاد مقاومتی، رشد جامعه را رقم می‌زند و باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در جهت رشد و پویایی جامعه تلاش کنیم.


امام جمعه زرند عنوان کرد: اصل اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری باید به صورت هدفمند اجرا شود ودر این راستا حمایت و استفاده از محصولات و تولیدات داخلی زمینه‌های وابستگی به خارج را کاهش و در نهایت اگر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در جامعه اجرا شود تمام مشکلات جامعه ما حل خواهد شد.


حجت الاسلام ابراهیمی اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی را دوای درد جامعه خواند و یادآور شد: در این راستا آحاد مختلف مردم و همه دلسوزان نظام اسلامی باید با تمام توان در جهت فرامین مقام معظم رهبری تلاش بیش از پیش داشته باشند.


وی ابراز کرد: دلیلی ندارد وقتی که کالای ایرانی با کیفیتی در کشور تولید می شود کالاهای بی کیفیت خارجی خریداری کنیم که این خود باعث به وجود آوردن مشکلاتی در جامعه می شود، و ضرورت دارد خانواده ها تعصب ملی داشته باشند و از کالاهای داخلی استفاده نمایند، تا سبب رونق اقتصادی در جامعه شود.


امام جمعه زرند در پایان خواستار حمایت همه جانبه مدیران و مسؤولان از جوانان شد و گفت: باید از فکر جوانان در جهت پیشرفت جامعه و اقتصاد کشور استفاده کنیم. /9709/302/ب3

 

ارسال نظرات