۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۳۱۲۵۲۲
مبلغان جهادی(78)

ارائه معارف دینی در کنار فعالیت­های ورزشی

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه تبلیغی جهادی مجاهد ارتباط معنوی و تربیتی با دانش آموزان را از فعالیت های این گروه برشمرد و گفت: در سال جاری 100 نفر از دانش­آموزان را به مراسم پیاده­روی اربعین بردیم که ممکن است در چنین راهی، خودسازی­ای شکل بگیرد که در گفتار مربی در قالب حلقه­های معرفتی اتفاق نیفتد.
تبليغ جهادي

حجت­الاسلام مهدی رجبی­مقدم، مدیر گروه تبلیغی جهادی مجاهد درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا به معرفی این گروه جهادی پرداخت و خاطرنشان کرد: فعالیت­های این گروه از سال 91 در منطقه هاشم­آباد مشهد در برخی از مدارس صورت می­گیرد و از این طریق با دانش آموزان ارتباط مستقیمی برقرار می­کنیم.

 

این مبلغ دینی با بیان این­که یکی از فعالیت­های اخیر این گروه، سفر زیارتی اربعین امسال کربلا بود، اظهار داشت: تعداد 100 نفر از دانش­آموزان این منطقه را به مراسم پیاده­روی اربعین سال جاری بردیم که به سیل خروشان عاشقان و محبان حضرت سیدالشهدا(ع) پیوستند و عشق و ارادت خود را به آن حضرت نشان دادند.

 

وی افزود: ممکن است که در راه پیاده­روی، خودسازی­ای شکل بگیرد که در گفتار مربی در قالب حلقه­های معرفتی اتفاق نیفتد و با ایجاد زمینه این سفر، سعی در بازدهی بیشتر معارف ارائه شده داشتیم.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی مجاهد درباره فعالیت­های ورزشی این گروه اشاره و تصریح کرد: فعالیت­های ورزشی بخشی از مسائل تبلیغی این گروه را شامل می­شود که ورزش­های متفاوت به نوجوانان و جوانان این منطقه آموزش داده می­شود؛ مخاطبان این گروه بیشتر دانش­آموزان مقطع راهنمایی هستند که رشته دفاع شخصی از جمله ورزش­های آموزشی آنها به شمار می­رود./822/ت303/س

ارسال نظرات