۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۳۱۲۴۶۱
از سوی اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات خراسان رضوی صورت گرفت؛

اعلام فراخوان جذب و گزینش مبلغان‌ خواهر طلبه و فارغ التحصیل حوزه‌ علمیه

خبرگزاری رسا ـ اداره امور مبلغان خواهر اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی جهت تکمیل و گسترش ظرفیت شبکه تبلیغی خود، فراخوان جذب و گزینش طلاب و فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه در رتبه‌های تبلیغی و بشیران جوان را آغاز کرد.
گزينش طلاب خواهر

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، اداره امور مبلغان خواهر اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی جهت تکمیل و گسترش ظرفیت شبکه تبلیغی خود، فراخوان جذب و گزینش طلاب و فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه در رتبه‌های تبلیغی و بشیران جوان را آغاز کرد.


شیخ‌علیشاهی، رییس اداره امور مبلغان خواهر اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این رابطه اظهار داشت: اداره امور مبلغان خواهر، جهت تکمیل ظرفیت شبکه تبلیغی خود و در راستای بسترسازی مناسب در عرصه تبلیغ و پشتیبانی از فعالیت‌های تبلیغی مبلغان، این فراخوان را منتشر کرده است.


وی تابعیت جمهوری اسلامی ایران(ایرانی الاصل بودن) و قبولی در آزمون‌های کتبی و شفاهی را شرایط عمومی ثبت‌نام در این فراخوان دانست.

رییس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی داشتن حداقل 20 و حداکثر 34 سال و دارا بودن تحصیلات حوزوی پایه 3 تا 5 را از جمله شرایط اختصاصی بشیران جوان عنوان کرد و افزود: حداقل تحصیلات لازم مبلغان رتبه‌های 1، 2 و 3 جهت ثبت‌نام در این فراخوان سطح 2 حوزه خواهد بود و محدوده سنی در نظر گرفته شده برای این افراد 23 تا 45 سال است.


شیخ‌علیشاهی در مورد امتیازات تشکیل پرونده‌ تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: اولویت در اعزام‌ها، صدور مجوز گروه تبلیغی، صدور گواهی ارتقا رتبه تبلیغی برای فعالیت در نهادهای فرهنگی، استانی و کشوری، ارائه بسته‌های آموزشی و حمایتی و ارائه تسهیلات حمایتی از جمله امتیازات تشکیل پرونده‌ی تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی است.


وی در پایان در مورد زمان و چگونگی ثبت‌نام تأکید کرد: خواهران علاقه‌مند به تشکیل پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی، می‌توانند از روز پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه لغایت 15 اسفندماه، با همراه داشتن اسکن مدارک به سایتwww.resalaat.ir مراجعه کنند.

 

شایان ذکر است، خواهران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های مستقیم 32215141  و 32233350  داخلی 8576 تماس بگیرند./859/303/ب2

ارسال نظرات