۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۷
کد خبر: ۳۱۲۲۴۰
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

هدف از هجمه به شورای نگهبان خدشه در اعتماد مردم به نظام است/ شورای نگهبان تحت تاثیر جوسازی و فشارها قرار نمی گیرد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که اعضای شورای نگهبان به ویژه فقهای آن افرادی متقی و عادل هستند، گفت: فقهای بزرگوار حاضر نیستند ذره ای از مسأله انتخابات که حق مسلم مردم است کوتاه بیایند و همچنین مماشات نکرده و تحت تأثیر جو و فشارهای داخلی و خارجی قرار نمی گیرند.
آيت الله رجبي

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه های گسترده علیه شورای نگهبان گفت: این که برخی همواره تلاش می کنند در سلامت انتخابات تشکیک کنند بدون شک توطئه دشمنان و استکبار جهانی بوده و از خارج هدایت می شود.


وی افزود: زمانی که انتخابات پرشور برگزار شده و نتایج این انتخابات سالم ارائه می شود سبب اقتدار کشور در عرصه بین المللی و اعتماد مردم به نظام می شود، تشکیک در انتخابات در حقیقت با هدف شکستن اقتدار ملی و ایجاد بی اعتمادی در بین آحاد مردم نسبت به نظام است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که هر کس در گود تشکیک در انتخابات وارد شود آگاهانه با نا آگانه در حال پیاده کردن اهداف دشمن است، اظهار داشت: اینگونه افراد در زمین دشمن بازی می کنند، شورای نگهبان که از نعمت های الهی است ضامن برگزاری انتخابات سالم به شمار می رود.


وی ادامه داد: شورای نگهبان از آغاز ورود افراد به عرصه انتخابات تدابیر لازم را برای جلوگیری از نفوذ دشمن و صیانت از صحت انتخابات را تا پایان نتایج مدیریت می کند، از این رو شورای نگهبان بیشترین نقش را در سلامت انتخابات دارد.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این که اعضای شورای نگهبان به ویژه فقهای آن افرادی متقی و عادل هستند، ابراز داشت: فقهای بزرگوار حاضر نیستند ذره ای از مسأله انتخابات که حق مسلم مردم است کوتاه بیایند و همچنین مماشات نکرده و تحت تأثیر جو و فشارهای داخلی و خارجی قرار نمی گیرند.


وی عنوان کرد: پرونده سفید و درخشان آنها در طول انقلاب گواه این حقیقت است، هدف از هجمه به شورای نگهبان این است که انتخابات و اقتدار ملی کشور و اعتماد مردم به نظام دچار خدشه شود یا نقش سرنوشت ساز شورای نگهبان را در سلامت انتخابات زیر سؤال ببرند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات