۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۳۱۲۰۴۹

نشست تخصصی گردشگری و معنویت در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست مقدماتی بین المللی گردشگری و معنویت با موضوع انگیزه های معنوی گردشگران صبح امروز در ساختمان دین پژوهان کشور در قم برگزار شد.
اداره کل ميراث فرهنگي و گردشگري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست مقدماتی بین المللی گردشگری و معنویت با موضوع انگیزه های معنوی گردشگران صبح امروز در ساختمان دین پژوهان کشور در قم برگزار شد.
 
این نشست با حضور اساتید، علماء و محمد حسین ایمانی رییس دانشگاه علم و فرهنگ تهران، حجت الاسلام  محسن الویری عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام مجاهدی رییس مرکز اسلامی امام علی(ع) در کشور آلمان و حجت الاسلام زارع عضو مجمع جهانی شیعه شناسی برگزار شد.
 
در این نشست تخصصی محمد حسین ایمانی رییس دانشگاه علم و فرهنگ تهران و حجت الاسلام محسن الویری عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به سخنرانی و تحلیل در مورد گردشگری معنوی پرداختند.
 
رییس دانشگاه علم و فرهنگ تهران، اظهار داشت: گردشگری یکی از بزرگترین مقوله انسانی است که می شود از آن در جهت معنویت و روحانیت بهره برد.
 
حجت الاسلام الویری، خاطرنشان کرد: گردشگران در هر سفر و گردشی در تمام نقاط زمین می توانند از مقوله معنویت در سفر استفاده کنند و معنویت حتما نیازمند اماکن مذهبی نیست./1325/پ203/ی
ارسال نظرات