۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۱۲۰۳۵
حجت الاسلام شکروی:

برخی با ضربه زدن به انقلاب در صدد اثبات وفاداری خود به نظام سلطه هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر پژوهش‌های فرهنگی با تأکید بر اهمیت مقابله با نفوذ در کشور و توجه بیشتر به انتخابات گفت: نفوذ از سوی افرادی معلوم الحال بوده است که سعی دارند با وارد کردن ضربات متعدد وفاداری خود را به نظام سلطه ثابت کنند.
حجت الاسلام شکروي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام شکروی مسؤول دفتر پژوهش‌های فرهنگی صبح امروز در آغاز بیست و یکمین همایش کشوری دفتر پژوهش‌های فرهنگی با موشوع بررسی شیوه‌های نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله با آن در مسجد مقدس جمکران با تأکید بر مسأله نفوذ و مراقبت تمام آحاد جامعه گفت: نفوذ مسأله‌ای بوده است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر مقابله با نفوذ تأکیدات فراوانی داشته‌اند.
 
حجت الاسلام شکروی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دفتر پژوهش‌های فرهنگی از حضور چهره‌های انقلابی در این همایش تشکر کرد و گفت: نفوذ از سوی افرادی معلوم الحال بوده است که سعی دارند با وارد کردن ضربات متعدد وفاداری خود را به نظام سلطه ثابت کنند.
 
مسؤول دفتر پژوهش‌های فرهنگی با اشاره به اهمیت مسأله انتخابات پیش رو در کشور گفت: جریان نفوذ بر آن است که افرادی که از انقلابی زیستن خسته‌شده‌اند را در مراکز مهمی چون مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نفوذ دهد و اگر موفق نشد حداقل فتنه سال 88 را البته با رنگ و بویی دیگر و ابعادی گسترده‌تر رقم بزند و نظام را با چالشی دیگر روبرو سازد.
 
وی با تأکید دوباره بر مسائل انتخابات و یادآوری هشدارهای رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتخابات ابراز داشت: سال همدلی و همزبانی دولت با ملت در حالی به پایان می‌رسد که متأسفانه شاید برخی ادبیات تند دولتمردان در برابر مردم و عدم شفافیت در اطلاع رسانی بویژه درباره برجام بودیم.
 
حجت الاسلام شکروی افزود: هنوز سایه چماق بر سر نظام باقی است و مشکلات اقتصادی مردم صد روزهای متعددی را سپری کرده است و هنوز راه به جایی نبرده است و در عرصه اقتصاد مقاومتی هنوز کارهای عملی انجام نشده است و به طرح‌های مختصری اجرا شده است.
 
مسؤول دفتر پژوهش‌های فرهنگی ابراز امیدواری کرد با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موارد مختلف به نتایج مطلوب برسد./836/پ202/ج1
ارسال نظرات