۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۳۱۱۹۸۹
حجت‌الاسلام خاموشی:

هیأت های مذهبی علت محدثه و مبقیه انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی و مجامع وابسته استان بوشهر اظهار داشت: هیأت های مذهبی علت محدثه و مبقیه انقلاب اسلامی هستند.
حجت‌الاسلام سيد مهدي خاموشي، رييس سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در نشست با کارکنان تبلیغات اسلامی و مجامع وابسته استان بوشهر بر نقش و جایگاه ویژه هیئات مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی و ولایتمداری آنان تاکید کرد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: هیئات مذهبی علت محدثه و مبقیه انقلاب اسلامی هستند،  یعنی هم از علل و عوامل موثر در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بودند و هم باعث تداوم موفقیت ها و ادامه مسیر عزتمند انقلاب اسلامی هستند.

 

وی تصریح کرد: هیئات مذهبی باید دشمنی دشمنان را احساس و لمس کنند و در فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف باید فعالیت های خود را بر اساس تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تنظیم کنند و در همین راستا حرکت کنند.

 

حجت‌الاسلام خاموشی به نقش تاثیرگذار هیئت‌های مذهبی اشاره کرد و ادامه داد: این نظام و انقلاب را پرچم امام حسین حفظ کرده است و شورای هیئت‌های مذهبی در این راستا نقش بسیار مهمی دارند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خواستار تلاش ویژه برای افزایش نخبه‌پروری در عرصه قرآنی شد و اضافه کرد: در استان بوشهر نخبگان و استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که باید تلاش شود تا این نخبه‌پروری‌ها افزایش یابد.

 

وی در ادامه به برنامه‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: علاوه بر توجه به حفظ و قرائت قرآن باید به درک قرآن نیز توجه شود و حلقه‌های قرآنی نباید از «تفسیر» و «مفاهیم» خالی باشد.

 

حجت‌الاسلام خاموشی با اشاره به موضوع انتخابات، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که شرایط حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق‌های رای فراهم شود و در زمینه بصیرت‌افزایی در جامعه حرکت شود.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به مباحثی در زمینه فعالیت‌های حوزه هنری در استان بوشهر نیز پرداخت و گفت: توسعه فعالیت‌های انیمیشن‌سازی و ساخت فیلم‌های کوتاه نیز باید در دستور کار باشد.

 

گفتنی است، نشست کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و مجامع وابسته با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی 27 دی 94 با حضور حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی، علیرضا هوشیار معاون اداری مالی سازمان تبلیغات اسلامی، محمدی مدیرکل دفتر برنامه ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد./1325/د102/س

 

منبع: سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات