۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۳۱۱۹۷۴
از سوی دبیرخانه دین پژوهان کشور برگزار شد؛

نشست تخصصی تأثیر دیدگاه های فقهی بر قوانین کیفری در جرایم علیه تمامیت جسمانی

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی، علمی دین پژوهان کشور با موضوع تأثیر دیدگاه های فقهی بر قوانین کیفری در جرایم علیه تمامیت جسمانی در قم برگزار شد.
دين پژوهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست تخصصی، علمی دین پژوهان کشور با موضوع تأثیر دیدگاه های فقهی بر قوانین کیفری در جرایم علیه تمامیت جسمانی امشب در ساختمان دین پژوهان کشور در قم برگزار شد.
 
این نشست علمی با حضور علماء، اساتید و پژوهشگران علوم دینی و با سخنرانی اسماعیل آقا بابایی استاد دانشگاه و پژوهشگر و استاد سلیمانی برگزار شد.
 
گفتنی است، این نشست به واکاوی قوانین حقوقی که برگزفته از شرع و فقه گرفته شده بود اختصاص داشت و در پایان با نقدها و پرسش های اساتید و تحلیل هایی که استاد آقابابایی انجام دادند جلسه به پایان رسید.
 
آقا بابایی اظهار داشت: اگر در مباحث قضایی و حقوقی از تمام ظرفیت های فقه استفاده کنیم کمتر دچار اشتباه در مسائل قضایی در جامعه خواهیم شد و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
 
سلیمانی با اشاره به مشکلات حقوق دانان امروزی،  بیان داشت: معضل اساسی حقوق دانان و دانش پژوهان در این عرصه این است که نمی توانند قوانین را بر مبنای شرع تطبیق دهند./1325/203/ب2
ارسال نظرات