۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۳۱۱۹۱۷
جوکار در گفت و گو با رسا:

همجه به شورای نگهبان با هدف فرار از قانون و کاهش مشارکت مردم در انتخابات صورت می گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: هجمه به شورای نگهبان در راستای توطئه دشمنان و برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات و فرار از قانون است.
محمد صالح جوکار

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه های صورت گرفته در روزهای اخیر علیه شورای نگهبان در ارتباط با بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات توصیه و از مردم دعوت کردند تا با هر سلیقه ای در انتخابات حاضر شوند.


وی با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات یکی از محورهای اصلی استحکام قدرت درونی نظام خواهد بود، تصریح کرد: بیشتر هجمه هایی که علیه شورای نگهبان صورت گرفته است در راستای کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده است.


نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فرار کردن از قانون نیز یکی دیگر از دلایل هجمه های صورت گرفته علیه شورای نگهبان بوده است، افزود: همه باید با محوریت قانون عمل کنیم و اجازه ندهیم دشمنان در توطئه های خود موفق شوند.


وی با بیان این که ما نباید مردم را برای حضور در انتخابات، مایوس کنیم، تصریح کرد: ما باید بر محوریت قانون عمل کنیم و اجازه دهیم شورای نگهبان طبق قانون عمل کند و به اعتراضات رسیدگی و نتایج آن را اعلام کند.


جوکار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برجام متعلق به هیچ جریان خاصی نیست و به تمام ملت ایران تعلق دارد، اظهار کرد: اگر برجام دستآوردی داشته است برای همه ملت ایران است ما نباید آن را به نفع یک حزب یا جریان خاصی مصادره کنیم./858/ت302/ج1

ارسال نظرات