۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۳۱۱۶۱۶

بازدید مدیر حوزه علمیه قزوین از مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز با حضور در مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی، شیرخوارگاه حلیمه با مدیر و کارکنان این مجموعه دیدار و از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.
علي عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز با حضور در موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی شیرخوارگاه حلیمه با مدیر و کارکنان این مجموعه دیدار و از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

 

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند و ماندگار مدیر عامل و کارکنان این موسسه خیریه، گفت: کار شما در نزد خداوند بسیار ثواب واجر فراوانی به همراه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: این موسسه که با همکاری خیرین تشکیل شده و نگهداری فرزندان را بر عهده دارد و از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنایی دارید که با همه کمبودها ولی آنچه که نزد خداوند با اهمیت بوده این است که بتوانید این فرزندان را که به هردلیلی در اینجا از سوی شما نگهداری می شود را مورد تربیت صحیح اسلامی قرار داده تا فرد شایسته ای در جامعه باشند.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین ابراز کرد: صبر شما کارکنان و اخلاق شایسته و حسنه اسلامی بر روحیه این فرزندان بسیار تاثیر گذار است.

 

حجت الاسلام عباسی ارتباط بین حوزه علمیه قزوین با موسسه خیریه را مهم دانست و بیان داشت: حوزه علمیه قزوین دارای کارشناسان و اساتید برجسته ای است که می توانند در این موسسه بیشتر با فرزندان و همچنین پاسخگویی به شبهات و مسائل دینی داشته باشند و با هماهنگی و برنامه ریزی حوزه علمیه می تواند در این راه پیشگام باشد.

 

سپس علی اصغر عاملیان مدیر عامل مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی ضمن خیر مقدم به مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حضور روحانیان همچنین شما در این مجموعه برای کارکنان این مجموعه بسیار با ارزش و تاثیرگذار است.

 

عاملیان تصریح کرد: در این موسسه دو گروه از فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست از سوی همکاران ما در این مجموعه به خوبی نگهداری می شوند.

 

وی ادامه داد: کارکنان ما در این مجموعه مثل یک خانواده به خوبی از این فرزندان نگهداری و اصول تربیت صحیح اسلامی را به آنها می آموزند.

 

عاملیان در پایان با اشاره به حضور موثر کارشناسان حوزه علمیه در این مجموعه گفت: حوزه علمیه قزوین که از ظرفیت های خوبی بهره مند است می تواند با اعزام کارشناسان خواهر و برادر و با حضور در جمع این فرزندان ارتباط خوبی گرفته که امید است با مدیریت شما این اتفاق مبارک بیشتر در این موئسسه رقم بخورد.

 

سپس حجت الاسلام عباسی از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد./873/203/ب1

ارسال نظرات