۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۳۱۱۵۷۰
استاندار قم:

ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی فراملی و همگانی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان قم با بیان این‌که دهه مبارک فجر یک ایام الله کاملا فراملی و همگانی است، گفت: دهه مبارک فجر برای همه مسلمانان و مردم ایران است و به همین خاطر است که این ایام فراموش نشدنی و در خاطره ها همیشه زنده است و بسیاری از مسلمانان جهان به این روز افتخار می کنند.
سيد مهدي صادقي استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی، استاندار قم در مراسم ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان قم که امروز بعد از ظهر در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، گفت: دهه مبارک فجر یک ایام الله کاملا فراملی و همگانی است.
 
وی افزود: دهه مبارک فجر برای همه مسلمانان و مردم ایران است و به همین خاطر است که این ایام فراموش نشدنی و در خاطره‌ها همیشه زنده است و بسیاری از مسلمانان جهان به این روز افتخار می‌کنند.
 
استاندار قم با تبریک به فرجام رسیدن برجام، اظهار داشت: با اجرایی شدن برجام ذهنیت دنیا نسبت به جمهوری اسلامی ایران، اسلام هراسی و ایران هراسی  پاک شد چرا که از این نقطه ضربات زیادی به ملت ایران وارد می کردند.
 
صادقی با اشاره به رفع تحریم ها، خاطرنشان کرد: امیدواریم اثرات رفع تحریم فتح بابی شود برای توسعه  و رشد کشور و شاهد بهبود جامعه ایرانی در همه ابعاد کشور شود.
 
وی عنوان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کشور جمهوری اسلامی ایران با وجود همه ناامنی های منطقه در نهایت امنیت است.
 
استاندار قم بیان داشت: در دهه مبارک فجر امسال باید با مشارکت مردم و مسؤولان و نهادها که آنها هم جزئی از مردم هستند برنامه های متنوع و خوبی برگزار شود و نهادهای دولتی هم براساس وظایف خود در این ایام مشارکت کنند.
 
صادقی تصریح کرد: باید تلاش شود تا برنامه ها و جشن های دهه مبارک فجر بر اساس روحیه جوانان که این تاریخ را ندیده اند برنامه ریزی شود تا بعد از برنامه ها اثرات مثبت آن را در میان مردم و جوانان شاهد باشیم.
 
وی در پایان گفت: امروز ترکیب مساجد کشور اصلا ترکیب مناسب نیست  و این شأن کشور جمهوری اسلامی ایران نیست و باید مساجد با برنامه های خود ارتباط خود را با جوانان مطابقت دهد تا سبب حضور پرشور جوانان در مساجد باشیم./1325/202/ب2
ارسال نظرات