۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۳۱۱۳۱۴
قاضی زاده هاشمی در صحن علنی مجلس:

استفاده تبلیغاتی از برجام برای تاثیرگذاری در انتخابات هدف دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمنان بدنبال نورمالیزه کردن ایران با استفاده از عناصر همفکر داخلی است و استفاده تبلیغاتی از برجام برای تاثیرگذاری در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس با همین هدف صورت خواهد گرفت.
سيد امير حسين قاضي زاده هاشمي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در نطق میان دستور خود ضمن سپاس از رهبر معظن انقلاب و تقدیر از مسئولان مربوطه به دنبال به نتیجه رساندن برجام، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید به عنوان قوه نظارتی بر نحوه اجرای برجام نظارت کند تا فراز و نشیب های دشمن منجر به انفعال در مقام اجرای برجام نشود.


وی با بیان این که ما باید مراقب باشیم تا برجام به دریچه ای برای زیاده خواهی و نفوذ دشمن تبدیل نشود، بیان کرد: امروز دشمنان بدنبال نورمالیزه کردن ایران با استفاده از عناصر همفکر داخلی است و استفاده تبلیغاتی از برجام برای تاثیرگذاری در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس با همین هدف صورت خواهد گرفت.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی اسلامی جهان اسلام در سال 2017، افزود: آل سعود در پی دشمنی های مکرر خود با جمهوری اسلامی باعث شد اجلاس وزرای فرهنگ و ارشاد جهان اسلام را در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور از مشهد گرفته و به شهر سنار با 170 هزار نفر جمعیت در سودان واگزارشود.


وی با بیان این که مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد برای حفظ آبروی خود هم که شده کاری بکنند، گفت: مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی خواستار دخالت مستقیم شخص رییس‌جمهور در این مسأله است و در این راستا درخواست ملاقات با رییس‌جمهور را داده است و پیشنهاد واگذاری اختیارات لازم به استان خراسان رضوی جهت اقدامات لازم را دارد./858/پ202/ج

 

ارسال نظرات