۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۱۱۰۶۳

آستان حضرت معصومه یکی از قطب های ترویج ازدواج آسان در کشور

خبرگزاری رسا ـ در سال‌های اخیر آستان حضرت معصومه(س) در راستای ترویج ازدواج آسان و مذهبی با ایجاد یک اتاق عقد در جوار مضجع شریف بانوی کرامت به یکی از قطب های ترویج ازدواج آسان تبدیل شده و در هشت ماه گذشته بیش از هزار مراسم عقد در این آستان انجام شده است.
ازدواج آسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سال‌های اخیر آستان حضرت معصومه(س) در راستای ترویج ازدواج آسان و مذهبی با ایجاد یک اتاق عقد در جوار مضجع شریف بانوی کرامت به یکی از قطب های ترویج ازدواج آسان تبدیل شده و در هشت ماه گذشته بیش از هزار مراسم عقد در این آستان انجام شده است.


هدف از ایجاد این اتاق عقد در کنار ترویج ازدواج آسان، یادآوری سبک زندگی اسلامی و فاطمی به زوج های جوان است و باید گفت براساس آمارها زوج هایی که مراسم عقد خود را در این آستان برگزار می‌کنند تنها جوانان شهر قم نیستند؛ بلکه زوج های جوان از سراسر کشور با هدف تبرکی زندگی مشترک مراسم عقد خود را در این آستان برگزار می کنند.


افرادی که مراسم عقد خود را در جوار آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌کنند در کنار دریافت لوح میثاق نامه ازدواج، روسری، تسبیح و نبات و نمک متبرک آستان مقدس را نیز هدیه می گیرند.


همچنین زوج های جوانی که علاقه دارند مراسم عقد خود را در این مکان مقدس برگزار کنند می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 20 برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37175404 تماس حاصل کنند و اضافه بر این امکان ثبت نام در این طرح از طریق سایت آستان مقدس هم ممکن است./968/203/ب2

ارسال نظرات