۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۳۱۰۸۶۱
آیت‌الله سلیمانی:

اهل سنت شیفته زیارت و دلداه ائمه اطهار هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان با بیان این که زیارت امام رضا(ع) مخصوص شیعه نیست، گفت: اهل سنت نیز اهل زیارت و دلدادگی به اهل بیت(ع) و شیفته ثامن الحجج(ع) هستند.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سلیمانی، امام جمعه سیستان و بلوچستان بعد از ظهرامروز در مراسم کلنگ زنی زائرسرای ارزان قیمت استان سیستان و بلوچستان در بلوار وحدت با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره توجه به مسکن زائران کم بضاعت، گفت: این اقدامات در راستای مطالبات رهبری و فراتر از آن برای زیارت ثامن الحجج(ع) است.

 

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: در گذشته نیاکان ما برای دسترسی آسان زائران امام رضا(ع) به زیارت گام هایی بلند برداشته اند و ما این کارها را با الگو گرفتن از آن ها انجام می دهیم.

 

وی با بیان این که زیارت امام رضا(ع) مخصوص شیعه نیست، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان از ترکیب جمعیتی شیعه و سنی برخوردار است و استحقاق کارهایی مانند ساخت این زائرسراها را دارد تا امکاناتی برای زیارت آن‌ها فراهم شود.

 

آیت الله سلیمانی افزود: کور خوانده اند کسانی که فکر می کنند اهل سنت اعتقادی به ولایت و امامت ندارند، اهل سنت نیز اهل زیارت و دلدادگی به اهل بیت(ع) و شیفته ثامن الحجج(ع) هستند./1310/202/ب1

ارسال نظرات