۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۳۱۰۸۴۸
آیت الله دری نجف آبادی:

مردم به افراد خدمتگزار و اصلح رأی دهند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که باید هوشیار باشیم افراد شایسته، دردمند و اصلح وارد مجلس شوند، گفت: امروز باید تلاش کنیم کسانی که روانه مجلس می شوند، افرادی خدمتگزار باشند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بعد ظهر امروز چهارشنبه 23 دی ماه در ششمین جلسه درس مکاسب ویژه اصناف و مدیران اتحادیه‌های صنفی که در مسجد سیدهای اراک برگزار شد، بیان کرد: حمایت از تولیدات داخلی در کشور سبب تحول در اقتصاد و ایجاد اشتغال می شود.

 

افزایش تولیدات داخلی تکلیف و وظیفه ای مهم است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که افزایش تولیدات داخلی سبب صادرات خواهد شد، اظهار داشت: به آسانی می توانیم تمامی نیازهای کشور را با تولیدات داخلی رفع کنیم و همگان باید افزایش تولیدات داخلی را تکلیف و وظیفه ای مهم بدانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزایش تولیدات داخلی در ایران اسلامی را تکلیف و وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: افزایش تولیدات داخلی سبب می‌شود نیازهای داخلی با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور تأمین شود.

 

پیشرفت و توسعه در کشور مستلزم برنامه ریزی و نظم افراد جامعه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: انسان ها با برنامه ریزی، نظم همچنین کار و کوشش می توانند به پیشرفت و توسعه دست یابند و در این راستا ضرورت است که تمام افراد جامعه با تکیه بر تقوا در جهت کار و اهداف گام بردارند.

 

امام جمعه اراک گفت: امروز اتحادیه های و واحدهای صنفی باید همچون سال های گذشته با تکیه بر کار و کوشش در جهت رونق تولید داخل تلاش و کوشش جدی داشته باشند همچنین در تولیدات تاثیرگذار باشند.

 

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: نظام اقتصاد اسلامی مبتنی بر تقوا، اخلاق، ایمان، معرفت، خداشناسی و دنیا و آخرت است و در سایه توجه به این مسائل است که می توان جامعه اسلامی را به جایگاه اصلی خود پیش برد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که باید هوشیار باشیم افراد شایسته، دردمند و اصلح وارد مجلس شوند، گفت: امروز باید تلاش کنیم افرادی که روانه مجلس می شوند، افرادی خدمتگزار باشند همچنین اصناف و بازاریان از اقشار مختلف مردم در انتخابات دعوت به عمل آورند.

 

امام جمعه اراک در ادامه بیان کرد: ایام دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به عنوان دو رویداد مهم پیش روی کشور است و اصناف و بازاریان همان طور که در گذشته در عرصه های مختلف حضور گسترده ای داشته اند در این دو موضوع نیز بار دیگر با حضور خود دشمنان اسلام را ناامید کنند./842/202/ب1

ارسال نظرات