۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۳۱۰۵۳۶
امام جمعه رفسنجان:

آمریکا نمی‌تواند در جمهوری اسلامی راه نفوذ پیدا کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رفسنجان گفت: امروز روزی نیست که آمریکای شرور بخواهد بر مومنین و انقلابیون و مردم با بصیرت ایران اسلامی راه نفوذی پیدا کند، و مردم بصیر ایران اسلامی در کنار رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب راهی را برای نفوذ امریکای ظالم باز نخواهند گذاشت.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: انقلاب اسلامی ایران هنوز به اهداف عالیه خود دست پیدا نکرده است و بنابراین برای رسیدن به این اهداف دشمنان زیادی را دارد، و ما نباید دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیریم، و دشمنان همچنان دشمنی خود را ادامه خواهند و درصددند زیان و ضرر خود را به ملت ایران وارد کنند.


وی با بیان این که دشمنان اسلام از هر طریقی ممکن است ورود پیدا کنند، تصریح کرد: ورود همان نفوذ است چه از طریق اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و برخی از دولت مردان و هواداران این دولت تصورشان بر این است که ما منهای آمریکا و کشورهای اروپایی نمی توانیم زندگی کنیم، و متاسفانه بحث اقتصاد را گره دادند به ارتباط با دنیای غرب، و دشمن نیز فکر می کند کشور ایران اقتصادش تنها با حضور آن ها حل مشکل می شود، و کلید حل مشکلات در دست آنها است، و این یکی از راههای نفوذ دشمن است.


امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: حتی نفوذ دشمن از راه فرهنگی و اجتماعی بعید نیست، و باید به فرمایشات رهبر فرزانه گوش فرا دهیم، و امروز دشمن با جوانان انقلابی ما در جنگ است و بنابراین باید در قرارگاه مهم ایمان، تقوی و بصیرت محکم ایستادگی ومقاومت کرد، و مقام معظم رهبری بهترین قرارگاه را حضور در نماز جمعه اعلام کردند، و می طلبد همه جوانان و اقشار مختلف جامعه با حضور خود در صفوف نماز جمعه از نفوذ دشمنان جلوگیری کنند ودر مقابل آن ایستادگی به خرج دهند.


حجت الاسلام رمضانی پور اظهار کرد: تردید نباید کرد که دشمنان ما در رأس آنها آمریکا به شدت اراده معطوف به نفوذ در ایران را دارند و از هر روزنه ای که پیدا کنند به داخل کشور نفوذ خواهند کرد و کسانی در صحنه خواهند ماند که بیدار باشند و تمامی رفتارهای دشمن را از جنبه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی ببینند و بنابراین ملت ایران همیشه در صحنه مبارزه با ظلم و ستم حضور داشته و خواهد داشت زیرا رهبری مقتدر و فرزانه و هوشیار دارد.


وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: باید در برابر فتنه و نفوذ متحد باشیم و به حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام بپردازیم، باید به فرامین رهبر فرزانه انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی عمل کنیم دشمن خیال نکند ما به خاطر یک لقمه نان دست از نظام و انقلاب برمی‌داریم.


امام جمعه رفسنجان ادامه داد: دشمن از راه سرمایه ‌گذاری در داخل قصد نفوذ دارد که باید هوشیار باشیم و شناخت انواع فتنه‌ ها و ترفندهای دشمن آگاهی و بصیرت بیشتری پیدا کنیم و در نوجوانان و جوانان بصیرت‌ افزایی کنیم و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.


حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نفوذ دشمن عنوان کرد: دشمن از هر راهی نفوذ می‌کند، بنابراین باید مراقب باشیم تا نفوذ دشمنان بی‌اثر باشد، اگر فتنه‌ ای هم بخواهند به ‌وجود بیاورند، خنثی شود و عقیم بماند.


وی ابراز کرد: شهدا رفتند تا جلوی نفوذ استکبار به کشور گرفته شود باید مراقب باشیم و چهار دانگ حواسمان به ولی فقیه باشد و یک روزی در جنوب و شمال غرب کشور راه نفوذی برای دشمن گشوده شد و جوانان آن روز خوب عمل کردند و سربلند بیرون آمدند آنها به وظیفه خود عمل کردند.


امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: امروز روزی نیست که آمریکای شرور بخواهد بر مومنین و انقلابیون و مردم با بصیرت ایران اسلامی راه نفوذی پیدا کند و مردم بصیر ایران اسلامی در کنار رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب راهی را برای نفوذ امریکای ظالم باز نخواهند گذاشت.


حجت الاسلام رمضانی پور افزود: بعضی‌ ها با نفوذ مقابله نمی‌کنند و آن را جدی نمی‌گیرند و می‌گویند ما نفوذ نداریم، آیا از نفوذ منفعتی به شما می‌ رسد و ما باید همچون مولای خود آیت‌الله خامنه‌ای، مراقب نفوذهای جریانی و فردی باشیم، در عرصه‌های شور سیاسی و انتخابات مراقب باشیم./9709/302/ب3

ارسال نظرات