۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۳۱۰۴۳۲
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

تامین زیرساخت های درمان از وظایف اصلی دولت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تامین زیر ساخت های درمانی از وظایف اصلی دولت ها است اما اکنون به دلیل وجود ضعف در اعتبارات به کمک خیرین برای تحقق نیاز های کشور در این بخش نیاز است.
آيت‌الله غلامعلي صفايي بوشهري، نماينده ولي فقيه در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در جمع مسؤولان مجمع سلامت استان بوشهر گفت: استان بوشهر از دیرباز به دلیل شرایط جغرافیایی، ترانزیت و مرزی بودن  دچار آسیب‌های سلامت بوده است.

 

وی  با عنوان اینکه باید برنامه‌ها در حوزه سلامت بوشهر با قدرت بیشتری اجرا شود، افزود: آموزش فرهنگ سلامت یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید در این راستا اجرا شود.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بالغ بر 94 درصد از کودکان و جوانان  استان مصرف زیاد فست فود دارند، گفت: تغذیه مهمترین بحث در زمینه سلامت است به همین دلیل تغییر سبک زندگی و ترویج مصرف تغذیه مناسب از جمله کارهایی است که باید در جهت داشتن یک جامعه سالم انجام داد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه استان بوشهر اکنون با کمبود مشاوره‌های پزشکی روبرو  است، خاطر نشان کرد: تامین زیر ساخت‌های درمانی از وظایف اصلی دولت ها است اما اکنون به دلیل کمبود اعتبارات به کمک خیرین برای تحقق نیاز های کشور در این بخش نیاز است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با عنوان اینکه در استان بوشهر از نظر زیرساخت ها از حد استاندار 50 سال عقب هستیم، عنوان کرد: باید در این زمینه جهادی ورود کرد، چرا که اگر تدبیری اندیشیده نشود برطرف کردن این عقب ماندگی سخت تر می شود.

 

نشست مجمع خیرین سلامت استان بوشهر با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری، آقای غنیان معاون مجمع خیرین سلامت کشور و سایر اعضا در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد./846/203/ب3

ارسال نظرات