۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۳۱۰۳۹۳
مسؤول بسیج طلاب سپاه قزوین:

خون به ناحق ریخته شده شیخ نمر دامان آل‌سعود را خواهد گرفت

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: خون به ناحق ریخته شده شیخ نمر خیلی زود دامان آل سعود را خواهد گرفت و مسلمانان سراسر جهان در برابر اقدامات وحشیانه آل سعود سکوت نخواهند کرد.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفايي

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر و موج واکنش ها در برابر این جنایت، گفت: اعدام شیخ نمر در رسانه های ایران و جهان اسلام بازخورد قابل توجهی داشته و مردم ما با حضور در راهپیمایی گسترده پس از نماز جمعه نشان دادند که این خشم خاموش شدنی نخواهد بود.



وی ادامه داد: شیخ نمر متعلق به همه جهان اسلام است و این موضوع را می توان از اعتراضات اهل سنت نیز متوجه شد، این امر نشان می دهد که عربستان و دولت آل سعود به آخر کار خود نزدیک شده است.



حجت الاسلام مصطفایی با تاکید بر جریحه دار شدم جهان اسلام از این اقدام تصریح کرد: عربستان سعودی بدون توجه به خواست ملت خود و ممانعت های مجامع بین الملل دست به اقدامی زد که جز جریحه دار کردن روح و احساس جهان اسلام نتیجه دیگری نداشت.



وی ادامه داد: حمله هوایی عربستان به یمن و بمباران کردن مناطق نزدیک به سفارت ایران در یمن و نیز وارد کردن خسارت جانی و مالی به کنسولگری ایران نشان از استیصال سران آل سعود دارد.  

 

این مسؤول با اشاره به اتفاقات بعد از شهادت شیخ نمر و قطع رابطه عربستان با ایران عنوان کرد: اینکه در تهران و مشهد سفارت عربستان به آتش کشیده شد یک اقدام ناآگاهانه بود در حالی که عربستان با تمام قوا و توان خواستار قطع رابطه بود و تنها به دنبال جرقه ای برای اقدام به این کار بود.



مسؤول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر استان قزوین با انتقاد از اقدامات ضعیف دستگاه دیپلماسی ایران در موضوعات اخیر بیان کرد: احساس می شود دیپلماسی ایران در این موضوع صراحت لازم را ندارد و با اقتدار لازم موضع گیری نمی کند.



حجت الاسلام مصطفایی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با خون به ناحق ریخته شده شیخ نمر، گفت: خون به ناحق ریخته شده این شهید خیلی زود دامان آل سعود را خواهد گرفت و مسلمانان سراسر جهان در برابر اقدامات وحشیانه آل سعود سکوت نخواهند کرد./955/303/ب1

ارسال نظرات