۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۳۱۰۰۲۲

مردم استان سمنان جنایات رژیم آل سعود را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم دیندار و همیشه در صحنه شهر‌های مختلف استان سمنان بعد از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی‌های اعتراض آمیز یک‌صدا فریاد مرگ بر آل سعود سردادند و جنایات رژیم سفاک سعودی، به ویژه اعدام مبارز وارسته شیخ نمر را محکوم کردند.
راهپيمايي مردم دامغان در محکوميت آل سعود راهپيمايي مردم دامغان در محکوميت آل سعود راهپيمايي مردم دامغان در محکوميت آل سعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، نمازگزاران سمنانی بعداز ظهر امروز در حضوری باشکوه و آگاهانه در حالی که پلاکارد‌هایی مبنی بر محکومیت سیاست‌های خصمانه آل سعود و اربابان غربی‌اش را حمل می‌کردند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و آل سعود ننگت باد سر می‌دادند، مسیر مسجد امام تا چهار راه مازندران را راهپیمایی کردند.

 

طلاب و روحانیان، اصناف، بسیجیان، مدیران، ورزشکاران، عشایر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم ولایتمدار سمنان در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های تفرقه افکنانه عربستان سعودی در جهان اسلام با حمل دست‌نوشته‌هایی خواهان پاسخگویی حکام آل سعود و مدعیان دروغین حقوق بشر در قبال شهادت مظلومانه رهبر شیعیان عربستان شدند.

 

مردم شهرستان شاهرود نیز امروز با شرکت در این راهپیمایی با اعلام همبستگی شیعیان عربستان، یاد و خاطر آزاد مردی را گرامی داشتند که ایستادگی اش نماد مقابله با سفاکان تاریخ معاصر گردید و خون پاکش به همراه شش یارجوان، به مظهر ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم منحوس آل سعود بدل شد.

 

مرگ بر آل سعود امروز در حالی از گلوی مردم مومن و خداجوی استان سمنان بیرون آمد که هنوز داغ کشتگان مظلوم و لب تشنه منا که به دلیل بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود شربت شهادت نوشیدند، از یادها فراموش نشده است و امروز یکبار دیگر این رژیم منحوس، روی دیگر خود را با اعدام شیخ نمر باقرالنمر به جهانیان نشان داد.

 

نمازگزاران شهر شهیدان دامغان نیز امروز در حضور به یادماندنی دیگر با راهپیمایی از مصلی نماز جمعه این شهرستان تا میدان امام خمینی(ره) برسر غده سرطانی جهان اسلام، آل سعود جنایتکار فریاد زدند و با مشت‌هایی گره کرده و اراده‌ای حسینی اعلام داشتند که جنایات رژیم سفاک سعودی از منا تا شهرهای سوریه و عراق و از اعدام شیخ‌نمر‌ها تا قتل عام مردم بحرین و یمن را هرگز فراموش نخواهند کرد.

 

راهپیمایی کنندگان دامغانی در حالی که پلاکاردهایی از تصاویر آیت الله نمر، شیخ زکزاکی و دیگر شهدای مبارزه با ایادی شیطان را با خود حمل می‌کردند، یکصدا بر لزوم پاسخی در خور شأن به جنایات نوکر اسرائیل و آمریکا در منطقه، آل سعود کافر تأکید نموده و مراتب خوشنودی خود را از قطع رابطه با این لکه ننگ جهان اسلام ابراز داشتند.

 

در روز اعلام انزجار مجدد ملت غیور ایران از سیاست‌های ظالمانه حکام خبیث سعودی، اقشار مختلف مردم خونگرم و دیندار شهرستان گرمسار از پیر و جوان و کودک، زن و مرد نیز با برگزاری راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان شهدا این شهر و سر دادن فریاد‌های مرگ بر آل سعود کافر این رژیم سفاک را پدرخوانده تروریسم‌های خونریز تکفیری و نوکر حلقه به‌گوش استکبار جهانی نامیدند.

 

گفتنی است، مردم دیگر شهر‌های استان سمنان نیز بعد از ظهر امروز پس از شرکت در نماز دشمن شکن جمعه با برگزاری‌ راهپیمایی تنفر خود را از جنایات رژیم شیطان صفت آل سعود و حامیان و متحدانش ابراز داشتند./977/ 203/ب1

ارسال نظرات